En gutt!!!!

MinaMor

Forumet er livet
Jeg er helt i hundre nå... Vi har fått vite at vi skal få en litengutt.
Det er bare sååå moro. Trodde egentlig det ble jente men gjør meg ingenting med en gutt.
Pappa`n er så stolt. Så nå er det bare å komme på guttenavn da...
Vi har prøvd å få barn i 3,5 år, fikk til slutt hjelp. Så dette er virkelig et mirakel!
Ser på UL videon hele tiden, han er jo så søt.. [:D]
Hilser også til søstra mi som er gravid med nr. 2! Kraaka

Termin 27 februar, 21 uker på vei...

Takk:-)
Håper hvertfall jeg blir bedre, for svangerskapet har ikke vært så bra. Men det er jo verdt det!!!
Moro at du snart får din i armene! Syns det er en evighet å vente jeg. hehe
Vet du hva du får?
Mina guttenavn: Sebastian, Benjamin, Kevin eller William.. Fine?

Jeg er ikke gravid jeg... tickeren min er nedtelling til min samboers bursdag hehe, og den første tickeren er syklusen min, men den tar helt av. Er på dag 46 nå men ingen mens. Den har vært sånn etter jeg slutta på p piller i mai. Går flere måneder mellom hver gang. Går til akupunktør for å få orden på syklusen nå... Navnene var kjmepefine..Benjamin og kevin spesielt. Fine navn [:)] Liker tobias jeg da [:)]

Gratulerer!!!

Jeg hadde termin 27 februar, men småen kom ti dager for tidlig.. Masse lykke til[:)]

Trine82.. Sorry.. Jeg som så feil... Alt kommer til sin tid! :-)
Men hvordan får jeg lagt tickern på siden min etter jeg har laget den? Er ny her jeg.. hehe Og blond!!!

det var jammen ikke lett.. hehe takk for hjelpen! Lykke til vidre!!!!

gatullerer med at det skalbli en gutt da :) ka koslig.. fine navn :)

gratulerer så mye med en liten gutt:)
Tror også at det blir en liten gutt 21 februar men er ikke helt sikker på hva det blir enda:)

Velkommen til gutteklubben!! [:)][:)]

Hadde veldig på følelsen av nurket hadde tut, mens samboer faktisk var innstillt på jente (hadde måtte vel forberede seg mentalt til å evnt bli eneste hane i huset. Ingen barn fra før men 2 dyr av hunkjønn)

Ble kjempeglad når jeg så på UL at det var en liten gutt og mistenker i ettertid at jeg innerst inne ønsket meg dette også (selv om alt hadde vært hjertelig velkomment)

Eneste vi sliter litt med nå er navn da! [:@]

hei MinaMor. eg har oxo termin 27 februar og vi skal få en liten gutt [:D]

Gratulerer med gutten [:D]
Fikk du Ul video du da? Det gjorde ikke vi.. Snufs.. Bare vanlige bilder.. Men vi har sett veldig mye på de da [:D] Studert de opp og ned.. he he.

gratulerer med gutt[:)] jeg får oxo det ut ifra UL da[;)]

Back
Topp