En god ide?*bryllup*

enogtosmå

Gift med forumet
Å prøve å lage egen brudebukett? Evt å bestille en vanlig bukett på blomterbutikken og gjøre noe med stilkene, så det kan bli et greit håndtak?[:)] Om man sier bukett istedenfor brudebukett, sparer man liksom nesten 1000 kr da[8D]

ORIGINAL: spirrevippvipp

Å prøve å lage egen brudebukett? Evt å bestille en vanlig bukett på blomterbutikken og gjøre noe med stilkene, så det kan bli et greit håndtak?[:)] Om man sier bukett istedenfor brudebukett, sparer man liksom nesten 1000 kr da[8D]

Ja det er sant [8D]
Jeg skulle bestille på en blomsterbutikk i byen da vi gifta oss, kom ikke under 2500kr fikk jeg beskjed om...
Snakka med den lokale butikken her og dem selger blomster, fikk brudebuketten min akkurat slik jeg ville, 3 knapphullsblomster til mennene og 5 buketter til brukepikene for 1000kr [:D][:D]

DET hadde ikke jeg turt, men...nå er jeg er skikkelig perfeksjonist og da[;)][8D]
Det er jo ikke billig å gifte seg...

ORIGINAL: Diddij

DET hadde ikke jeg turt, men...nå er jeg er skikkelig perfeksjonist og da[;)][8D]

Det er jo hva man gjør det til selv da [:)]

ORIGINAL: Diddij

Det er derfor det er lurt å finne steder der man kan spare penger[:)] Jeg er ikke ute etter eller interessert i å bruke vannvittig mye penger på et bryllup[:)] Har nok annet å bruke pengene på som varer mye lenger enn en dag[;)]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

ORIGINAL: spirrevippvipp

Ja det er sant [8D]
Jeg skulle bestille på en blomsterbutikk i byen da vi gifta oss, kom ikke under 2500kr fikk jeg beskjed om...
Snakka med den lokale butikken her og dem selger blomster, fikk brudebuketten min akkurat slik jeg ville, 3 knapphullsblomster til mennene og 5 buketter til brukepikene for 1000kr [:D][:D]

Nettopp[;)]

Ja, kanskje det[:D] Den var veldig flott[:D] Skjønner ikke helt hvordan de har fått det til[8|]

ORIGINAL: ~Tilden~

Noe sånt som denne burde jo være mulig å lage til selv.

Bare husk at de lilla rosene er sinnsykt dyre. Ca 30 kr stk[8|]

Jeg har null erfaring med blomsterbinding, men jeg laget min helt selv [:)]

ORIGINAL: detnyenicket

[Bare husk at de lilla rosene er sinnsykt dyre. Ca 30 kr stk[8|]

Uansett billigere enn 1500-2500 kr[8D]

ORIGINAL: lille trille09

Jeg har null erfaring med blomsterbinding, men jeg laget min helt selv [:)]

Så vakkert! Har du noen tips?[:)]

fikk buketten nin for 750 kroner.. roser, litt grønt og silkebånd rundt stilkene.. 

Back
Topp