En GOD babycall

Frk.Keller

Glad i forumet
Nå er jeg drittlei av den babycallen vi har. Hadde en DORO bm50 før og var kjempefornøyd med den og med digitalt display. Nå har vi en Panasonic DRITT som vi fikk i innbytte fordi Doro'en ble ødelagt.

Si en GOD babycall, ikke så VELDIG dyr, 800-1000 kr maks. Digitalt display helst og som er slik at man kan SE om enten den ene eller den andre babycallen -ikke- er koblet til. Det kan vi ikke nå, og det er kjempeirriterende.

Fikk nettopp inn babygråt fra en annen baby og det var siste dråpen før den går rett tilbake, ELLER i søpla!

Bring it [:D]

hvorfor vil du ha digital skjerm?

Jeg har philips avent digitale babycall..
Den tar ikke inn andre enn ditt barn!
Den piper om enheten hos babyen slåes av.. Ved strømbrudd eller tomt for batteri..
Den kan stilles opp/ned på sensitivitet.. Kjekt når barnet er sykt
Du kan ta av lyden slik at den bare blinker om babyen gråter (kjekt når dere har besøk eller ser film)

Følger med her, min er helt på trynet !!

doro bm 50 (og vi har prøvd alle som er der ute)

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Den piper om enheten hos babyen slåes av.. Ved strømbrudd eller tomt for batteri..
Du kan ta av lyden slik at den bare blinker om babyen gråter (kjekt når dere har besøk eller ser film)

For jeg hadde det på Doroen og var fornøyd med det, den hadde stort sett alt det du nevner her [:D] Men nå har jeg ingenting av det nesten.. Kan jo stille lyden, men den kobler seg kun til når det ER lyd, + at den lagger noe sykt. Når jenta her er syk så stoler jeg ikke på babycallen fordi den skurrer sånn når den først kobler til at jeg hører jo ingenting hvis hun skulle f.eks kaste opp o.l. [8D]

Hvordan er batteritiden, og hva koster den? [:)]

den er jeg også veldig fornøyd med

ORIGINAL: Frk.Keller

Hvordan er batteritiden, og hva koster den? [:)]

Jeg har bare batteri i delen i stuen da.. De varer en hel dag.. (min er halvannet år gammel da, så batteriene er jo ikke TOPP nå lenger)

http://www.flust.no/barneutstyr/sove/babycall/philips-avent-babycall-scd510/

Koster 999 [:)] Betaler du 1499 så får du digital skjerm..

Back
Topp