En glad-tråd!

Nattlys

Gift med forumet
Jeg vet at mange sliter i svangerskapet, med både det ene og det andre. Å noen dager er mye tyngre enn andre, noen dager vil man bare gråt fordi alt er vondt og ubehagelig. Å vi lengter vell alle etter å få kroppen tilbake?[:)] Synes det blir litt mye klaging... Eller så har jeg kanskje bare vært heldig å unngått de aller verste vondtene man får.

Men det tar 9 måneder å lage en baby...å om man tenker på det er et overhode ikke lang tid![:)] Tenk på det lille miraklet som faktisk skal bli (nesten) ferdig! Å (nesten) alle våre skjønne aprilbabyer kommer når de er klare for det![:)]

Så jeg sier: Jeg er så glad for at det snart skal bli vår, glad for at jeg og min kjæreste for første gang skal bli foreldre og glad for at jeg har en fantastisk familie![:)]

En herlig tråd!![:)]

Er så enig med deg!! Nå må vi bare prøve å holde motet oppe og hjelpe hverandre, er virkelig en magisk opplevelse å gå gravid, uansett plager, tenk så fantastisk at kjærlighet (stort sett, heldigvis) mellom to mennesker kan skape et lite menneske Og plutselig er gravidtiden forbi, noen går gravid for siste gang (planlagt eller ikke, man vet jo aldri), så da er det ekstra viktig å nyte tiden for å huske alt, selv søvnløse netter[:)]

Jeg er så takknemlig for å få oppleve dette enda en gang, jeg gleder meg til å vise fram nurket til familie og venner, men i mellomtiden koser jeg som 1barnsmamma og kjæreste/kone[:)]

Liker tråden! :) Jeg er også så utrolig glad for at jeg og min kjære skal få et barn[;)] Vi blir nå en liten familie på tre, eller fire med vår nydlige hund[;)]

Jeg er også så utrolig glad for at snøen smelter og at det er funnet opp is!:D:D Namnam[:)]

Ja, blir litt klage tråder - men skjønner det jo godt for det er jammen ikke lett når ikke kroppen fungerer heller!

Er alikevel så kos å være gravid!! Kjenne den lille romstere der inne, og nå skal han snart flytte ut - syntes det er litt trist at det snart er slutt jeg! Samtidig så gleder jeg meg jo til å møte han også!

Jeg har masse å glede meg over! En flott familie har jeg! Og vi har flytta ned i den etasjen vi skal bo i - riktig nok ikke helt ferdige, men good enough for me [;)] Snøen smelter, våren og lysere tider kommer!!! [:D][:D]

Helt enig!! var råsliten her om dagen,men det hjelper faktisk å tenke (noen ganger tvinge seg selv til å tenke ) positivt, man er sliten,det meste er tungt og vont nå. men vi er jo snart i MÅL allesammen!! også så flinke vi alle har vært!!!! nydelige babyer ligger inni oss å bare venter på å komme ut..tenk alle som ikke får sjang å oppleve en graviditet engang.. huff får dårlig samvittighet for hvert et huff jeg har tatt nå[:)].

koser meg masse med magen for tiden og STOOR gleder meg til i April nå!!! for alt jeg vet så kan dette være den siste.. og det er trist å tenke på..!

nei la oss kose oss å ruge gått den siste tiden! skal prøve å unne meg litt ekstra nå siste mnd[:D][:D]

ej he hatt veldig lite plage i ditta svangerskape og takk og lov[:D]
men forje gang fikke je alle plage bortsett fra halsbrann[X(]
å vart fort lei og utolmodig..
så sjønna godt dei som er lei av plager og smerter[:)]
men dinna gangen nyt ej det og berre stor kosa mej.....
håpe ej får gå heilt te termin[:D]
men gler mej fole te å få holde prinsen eller prinsessa vor i armane mine ja

Ja jeg er enig.. jeg er en som fort tenker negativ,, jeg er veldig sleten, men gu som det er verdt det. jeg prøver å nyte den siste tiden og nyte sparkene fra lillegutt:) nå er det snart 4 uker til termin, og det er jo ikke lenge:) de ukene kommer nok til å fly slik som de siste ukene her:)

Jeg gleder meg MASSE til å møte lillegutt. og selv om jeg er lei vil jeg absolutt ikke at han skal komme enda, spesiellt for hans skyld:)

GLeder meg til å trille i sol og nydelig vær!:)

Jeg har vært suuuperheldig så langt, har kun vært plaget med halsbrann[:)] Merker at det begynner å komme litt vann i kroppen nå da, men håper det er forbigående, hehe...

Har bare en uke igjen på jobb før permisjon, prinsessa i magen virker frisk og rask, forloveden min og de to barna hans er herlige, og livet er i grunn flott [:D]

er vel en av di som har vert uheldig og ikkje har hatt det så bra i svangerskapet.
men dog synest eg sjølv at eg har vert flink og tenke posetivt og halde meg opptatt med hobbyer og andre ting.
og det har hjulpet[:)]
skal siest at nå er eg veldig sliten og lei,men prøver og fokusere på kor heldig eg er som venter en liten prins!
og vere takknemlig for di fine jentene mine og den fantastiske mannen min
skjønner di som føler for og klage litt,det er lov det.
men fint med slike posetive litt glade tråder og så[:)]

Jeg er av de heldige som har fått aaaaallt dette svangeskapet!! Men nå må jeg si jeg koooooser meg!! Har fått på plass alt jeg ønsker meg:) Mangler bare en liten blank greie på fingeren, men det tror jeg kanskje jeg må ønske meg leeeenge!! Hehe!!
Nå kommer dagene da sola skal varme og utemøblene kan settes ut på verandaen (DEN NYE VERANDAEN PÅ DET NYE HUSET!!)
Joggeskoene kan settes ut i gangen igjen, babyklærne kan tørkes på snora ute!!! Og det er møkkete spor etter bikkja gjennom heele huset!!
Og VIPS så kommer grillsesongen for fullt!! GLEDER meg!!!
Begynner å bli litt tungt å vagge rundt om dagen....Men nå er det bare bekkenet som krangler litt, så jeg er strålende fornøyd!! Det meste av det vi trenger er i hus, og nå skal jeg begynne å pakke flyttelass!! WIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Bare to uker til flytting!!!

jeg er kjempe lei av å gå gravid,ting vart jo ikke helt slik vi ønsket oss!
men no er jeg snart ferdig,får reise heim til god gutten min :) <3
ser fram til at alt kommer tilbake slik det var:) vi 3 blir snart 4:)

ser fram til å kose meg med svigers i ferien:) gleder meg til å reise til førde på shopping:)
komme meg bort:) nei no ser jeg virkelig lysere tider framover:)

jeg er slik at jeg tenker veldig fort negativt uannsett,men har verdens beste mann som stiller opp  og holder humøret oppe :)

gleder meg til å komme ned noen kg:) og leve som normalt:)

Ja vi er bra heldige alle sammen som blir mødre til verdens peneste babyer[:D]

Jeg er glad for at jeg snart er i mål[:)]
Selv om det blir på en annen måte enn først tenkt.
Glad dagene går såpass fort som de gjør, og likevel at de ikke går fortere.[8D] Høres merkelig ut kanskje, men er litt sånn når man grugleder seg.
Er glad jeg har en mann som er så flink hjemme nå som jeg ikke orker noen ting[:'(]
Er glad jeg har foreldre som stiller opp og låner bort huset sitt så vi får feiret 4 årsdag der på tirsdag. Er glad jeg har ei mamma som gidder å hjelpe meg å bake til feiringa[:D] 
Er glad vi er på sykehuset om 5 dager. Er glad vi har litebane vårt her om 6 dager....[:)]

Jeg er vel den som lett klager, men når noen spør hvordan det går så svarer jeg
bestandig at det går bra. Jeg går ikke inn i detaljer om alt vannet i kroppen, de hvone
beina etc...
Det jeg forkuserer på nå er at dette kan være den siste gangen jeg går gravid, for vi
har ikke bestemt oss for om vi skal ha flere enn to barn. Så nå prøver jeg å nyte hver
eneste dag, kjenne på hvert et spark og dytt[:)] Det er jo bare 20 dager til lillebror kommer[:)]

Jeg er glad for at vi skal ha biffstrimler og båtpoteter til middag:D Og frisk ananas og vannmelon til dessert:) Og pottis og sjokolade etter det[:)] Man må kose seg[:D]

Og ikke minst, jeg er glad for at det kun er 15 dager til termin[:D][:D][:D][:D][:D]

Har vært tungt de siste 2 mnd, men nå er det jo egentlig bare resten igjen[:)]
Gleder meg til vi er en familie på 4, gleder meg til å møte den lille[:D]
Gleeeder meg til å få kroppen tilbake.
Gleder meg til våren[:)]

Er veldig lett å la de negative tankene ta over ja, når en har vondt og syns tida går vel sakte. Godt å ha noen til å hjelpe seg å tenke positivt, da [;)]

Men det er mye å glede seg over og. Har verdens beste samboer, verdens fineste og snilleste sønn, snart får vi en liten datter, vi har tak over hodet, jobb og god helse. Og det er snart vår!! Hm. Skal vel strengt tatt ikke klage..... hehe [;)]

ORIGINAL: Nattlys

Jeg vet at mange sliter i svangerskapet, med både det ene og det andre. Å noen dager er mye tyngre enn andre, noen dager vil man bare gråt fordi alt er vondt og ubehagelig. Å vi lengter vell alle etter å få kroppen tilbake?[:)] Synes det blir litt mye klaging... Eller så har jeg kanskje bare vært heldig å unngått de aller verste vondtene man får.

Men det tar 9 måneder å lage en baby...å om man tenker på det er et overhode ikke lang tid![:)] Tenk på det lille miraklet som faktisk skal bli (nesten) ferdig! Å (nesten) alle våre skjønne aprilbabyer kommer når de er klare for det![:)]

Så jeg sier: Jeg er så glad for at det snart skal bli vår, glad for at jeg og min kjæreste for første gang skal bli foreldre og glad for at jeg har en fantastisk familie![:)]

Så utrolig godt sagt! Helt enig[:D]

ORIGINAL: frøkenL

ORIGINAL: Nattlys

Syns du e flenk såm "nævn" dettan....e en a di såm slit i svangerskapet...veit å om fålk såm har d værre enn mæ å di syns æ verkeli synn i...men æ e vældi flenk å sjå på d negative..kan nævn mange men d e jo ikkje d denna "sia" handla om... Men uansett tænk på d så ska skje ætte dissan ni mnd e åver...æ gleda mæ såm bære d..

Æ e supergla før at æ ska få en litn prins[:)] Min og sambo sin fine prins [:)] Gla i min supersnille samboar, og fine snille vovven min[:)]

Å Nattlys : æ bei vældi gla før å læs denna trådn din..gla før at du kan hjælp mæ te å sjå litt positivt på situasjon [:)] 1000 takk!

[:)] *smile*

Back
Topp