Nattlys
Gift med forumet
Jeg vet at mange sliter i svangerskapet, med både det ene og det andre. Å noen dager er mye tyngre enn andre, noen dager vil man bare gråt fordi alt er vondt og ubehagelig. Å vi lengter vell alle etter å få kroppen tilbake?[:)] Synes det blir litt mye klaging... Eller så har jeg kanskje bare vært heldig å unngått de aller verste vondtene man får.
Men det tar 9 måneder å lage en baby...å om man tenker på det er et overhode ikke lang tid![:)] Tenk på det lille miraklet som faktisk skal bli (nesten) ferdig! Å (nesten) alle våre skjønne aprilbabyer kommer når de er klare for det![:)]
Så jeg sier: Jeg er så glad for at det snart skal bli vår, glad for at jeg og min kjæreste for første gang skal bli foreldre
og glad for at jeg har en fantastisk familie![:)]
Men det tar 9 måneder å lage en baby...å om man tenker på det er et overhode ikke lang tid![:)] Tenk på det lille miraklet som faktisk skal bli (nesten) ferdig! Å (nesten) alle våre skjønne aprilbabyer kommer når de er klare for det![:)]
Så jeg sier: Jeg er så glad for at det snart skal bli vår, glad for at jeg og min kjæreste for første gang skal bli foreldre
og glad for at jeg har en fantastisk familie![:)]
Og plutselig er gravidtiden forbi, noen går gravid for siste gang (planlagt eller ikke, man vet jo aldri), så da er det ekstra viktig å nyte tiden for å huske alt, selv søvnløse netter[:)]