En gang kanskje? Gravid på IVF#2 innsett #3 ❤️

Tusen hjertelig takk for alle lykkeønsker :love017 :Heartbigred Jeg skal oppdatere her inne imorgen hvor mange egg de klarte å plukke :pompus:

Det er langt forbi leggetid men jeg er så spent for imorgen at jeg er jo lys våken her - så blir en spennende natt :wideyed:
Jeg er forresten også spent på om du synes det er noe forskjell på uttakene, mtp smerte/ubehag osv. Så om du er komfortabel med å nevne det, så er jeg interessert i å høre :smiley-ashamed004

Jeg tror ikke nytt uttak kommer til å bli aktuelt for oss uansett, men jeg hadde jo et svært smertefullt uttak da jeg hadde, som fikk meg til å tenke at "det gjør jeg aldri igjen..." omtrent. Nå venter jeg jo nr5, så selv om neste egget blir brukt og ikke sitter, så blir det nok ikke mer uttak likevel :p men - hadde vært spennende å høre..!

Jeg er forresten også spent på om du synes det er noe forskjell på uttakene, mtp smerte/ubehag osv. Så om du er komfortabel med å nevne det, så er jeg interessert i å høre :smiley-ashamed004

Jeg tror ikke nytt uttak kommer til å bli aktuelt for oss uansett, men jeg hadde jo et svært smertefullt uttak da jeg hadde, som fikk meg til å tenke at "det gjør jeg aldri igjen..." omtrent. Nå venter jeg jo nr5, så selv om neste egget blir brukt og ikke sitter, så blir det nok ikke mer uttak likevel :p men - hadde vært spennende å høre..!
Håper det er samme som sist, null smerte og bare fjasing med lege og sykepleiere :laughing002

Åh herregud tusen takk for alle lykkeønsker fra dere alle sammen, dere er så fantastisk gode :shy: :Heartbigred Nå er smertelindring og betennelsesdempende cocktail inntatt og det kjennes ut som jeg har drukket 2 glass vin allerede, snart blir det som 2 flasker :laughing002:schocked028
Håper det er samme som sist, null smerte og bare fjasing med lege og sykepleiere :laughing002
Herlig! Det høres jo ut som smertestillende virker på deg i alle fall. Tror det var det som var med meg. Følte meg ikke noe mer nummen av smertestillende jeg fikk, det med best effekt var antagelig ibuxen jeg tok :p

Egguttak overstått :gen026

Åh herregud så takknemlig jeg er, ligger nå til observasjon, griner litt og spiser ritz kjeks :sad010:Heartbigred

Det var en skikkelig vond opplevelse denne gangen. Tror ikke smertestillende hadde så god effekt på meg denne gangen og eggstokken på høyre side lå gjemt bak livmoren så de kom ikke til ordentlig. Det gikk helt fint på venstre side, men høyre side var kjempevond! Til slutt måtte legen stikke gjennom livmoren :sorry: Legen spurte om jeg hadde endometriose og sa hun så noen sammenvoksninger utenfor livmoren. Jeg begynte å grine fordi det er så sårt å ikke vite hva som er galt, men at noe er galt. Hun mente at sammenvoksningene ikke skulle ha noe å si for implantasjon siden det var utenfor livmoren. De er iallefall verdens snilleste og omsorgsfulle mennesker, legene og sykepleierne på HUS :Heartbigred

Men herregud dere, vet dere hva?

De fikk ut 6 egg :wideyed::wideyed::wideyed::wideyed:

Jeg er så sinnsykt takknemlig :crybaby2:Heartred

Last edited:
Egguttak overstått :gen026

Åh herregud så takknemlig jeg er, ligger nå til observasjon og griner og spiser ritz kjeks :sad010:Heartbigred

Det var en skikkelig vond opplevelse denne gangen. Tror ikke smertestillende hadde så god effekt på meg denne gangen og eggstokken på høyre side lå gjemt bak livmoren så de kom ikke til ordentlig. Det gikk helt fint på venstre side, men høyre side var kjempevond! Til slutt måtte legen stikke gjennom livmoren :sorry: Legen spurte om jeg hadde endometriose og sa hun så noen sammenvoksninger utenfor livmoren. Jeg begynte å grine fordi det er så sårt å ikke vite hva som er galt, men at noe er galt. Hun mente at sammenvoksningene ikke skulle ha noe å si for implantasjon siden det var utenfor livmoren.

Men herregud dere, vet dere hva?

De fikk ut 6 egg :wideyed::wideyed::wideyed::wideyed:

Jeg er så sinnsykt takknemlig :crybaby2:Heartred
Ikke sant ja, det hørtes likt ut som meg. Høyre eggstokk bak, stikke gjennom livmor.. jupp. Men det er på en måte fint å høre at uttak KAN være så ulike, for da trenger jo ikke neste (.. det trenger du ikke, ofc) å være vond!

Ikke sant ja, det hørtes likt ut som meg. Høyre eggstokk bak, stikke gjennom livmor.. jupp. Men det er på en måte fint å høre at uttak KAN være så ulike, for da trenger jo ikke neste (.. det trenger du ikke, ofc) å være vond!
Ja jeg var kanskje litt «høy i hatten» før dette uttaket og tenkte at jeg fikser egguttak uten problemer :cool: Så fikk en liten overraskelse nå :laughing002 Altså jeg har aldri vært ufin og har hatt kjempeforståelse for at det er individuelle forskjeller og at det kan vøre forskjell fra gang til gang. Min eldste søster hadde kjempevondt på uttaket, legen måtte til slutt ta an alvorsprat med henne: «VIL du ha unger så må du samarbeide og åpne beina dine nå!!» :laughing002 Men det var tydelig at smertestillende ikke fungerte like godt på meg denne gangen. Jeg hadde gjort dette igjen, hvis det blir behov for det men håper det var siste uttaket :angelic: Så kan tyde på at du hadde et enda vondere uttak enn meg da :Heartbigred

Back
Topp