en fot?!

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Har di siste dagene hatt en skikkelig rar følelse, eller vondt.. det kjennes nesten ut som starten på menssmerter, samtidig som det ikke gjør det, samtidig som det kjennes ut som noe vil ut.. får en gølelse av at jeg må kniipe igjen.. kommer i samsvar med kynnere og ofte kommer det en del utflod etterpå..
hva i all verden kan dette være? fler som har hatt noe lignende?
er dette det dere mener med murringer?!
ut i fra det jeg kjenner ligger han ikke med hodet ned.. magen har ikke sunket værtfall

- skal til jm imorgen så tenker å spørre da.. men idag har det kommet fler gang enn tidligere :o

åja.. kanskje det bare er nedpress da ;) magen er veeldig høy enda værtfall..
Hør med jordmor for å være helt sikker ;-) Jeg var hos jordmor i går og "klagde" på at lille sparker fra i ribbeina og presser hodet nedover. Men han hadde ikke festet hodet helt ennå.. Jeg er tredjegangsfødende og er i uke 33+++ ;-) Og magen min er fortsatt "høy" :-D

Det er ikke sikkert det er så veldig synlig se når magen "detter" ned.. Kan skje sakte, men sikkert. Jeg har i hvert fall ikke sett de største forandringene på meg før..
Jeg tror min har detti ned, men er bare 32 uker på vei da? Ser det pga navlen. Den popper nesten ut nå, men "løfter" jeg magen opp så går den innover igjen :-)

Hør med jordmor for å være helt sikker ;-) Jeg var hos jordmor i går og "klagde" på at lille sparker fra i ribbeina og presser hodet nedover. Men han hadde ikke festet hodet helt ennå.. Jeg er tredjegangsfødende og er i uke 33+++ ;-) Og magen min er fortsatt "høy" :-D

kjenner ikke spark lengre jeg.. bare "knuffing" er førstegangs jeg da.. mn bare i uke 31 ;)
spennende å se om lille til deg frster seg snart da :)

Oppdatering: han lå med hode godt planta neddover - etter å ha forvirra jm litt :p
så det er kraftig nedpress jeg kjenner..

Back
Topp