En fot innenfor her:)

Hei:)

Jeg tror jeg skal driste meg til å trå inn her med én fot:shy: 9 dpo i dag bare, så det er enda tidlig, men jeg klarte ikke la være å tisse på pinnen i dag. Tok en CB early og en Make Sure vanlig og dette kom opp: Vis vedlegget 289401

Tenkte først at det var en sytrådstrek eller noe sånt på CB. Har skjønt at man ofte kan få det. Så da måtte jeg prøve å presse ut noen dråper til og ta en annen test. Hadde ikke tidlig tester igjen, så det ble en vanlig 25 mIU/ml:) I følge BV sin terminkalkulator er termin 7.november. Mens i følge andre terminkalkulatorer er termin 4.november. Nå er det bare å håpe at lille spire holder seg godt fast:Heartred

Gratulere så hjertelig mye!! Så artig :D
Velkommen!!
 
Hei:)

Jeg tror jeg skal driste meg til å trå inn her med én fot:shy: 9 dpo i dag bare, så det er enda tidlig, men jeg klarte ikke la være å tisse på pinnen i dag. Tok en CB early og en Make Sure vanlig og dette kom opp: Vis vedlegget 289401

Tenkte først at det var en sytrådstrek eller noe sånt på CB. Har skjønt at man ofte kan få det. Så da måtte jeg prøve å presse ut noen dråper til og ta en annen test. Hadde ikke tidlig tester igjen, så det ble en vanlig 25 mIU/ml:) I følge BV sin terminkalkulator er termin 7.november. Mens i følge andre terminkalkulatorer er termin 4.november. Nå er det bare å håpe at lille spire holder seg godt fast:Heartred
Velkommen og gratulerer så mye
 
Gratulerer og velkommen :)
 
Det var nok lurt at jeg bare kom inn med én fot:(

Tok en ny test i dag, etter den fine positive i går. Men i dag var den helt blenda:arghh: Hvordan er det mulig da?:confused: Først ganske så fin rosa strek i går med akkurat samme Make Sure strimmel (ikke tidlig) og helt hvit i dag.. :(:(

Oi så trist da. Men en av testene må jo være feil, ville prøvd et annet merke.
Kan det ha vært en kjemisk?
 
Negative tester i dag, så da var det nok enten noe galt med testene eller kjemisk eller noe sånt:(
 
Negative tester i dag, så da var det nok enten noe galt med testene eller kjemisk eller noe sånt:(

Så kjedelig når spiren ikke sitter! Hvis det er noen trøst så var du gravid en liten periode til å produsere nok hCG for å få positiv test. Man skal være ekstra fertil i perioden etterpå. Så kanskje det klaffer igjen veldig snart :Heartred
 
Back
Topp