en forferdelig dag..

t.t.h.

Elsker forumet
har hatt en grusom dag i dag, hunden våres har vært syk i natt kasta opp 5 ganger i natt, i dag tidlig kasta hun opp 4 ganger med blod[:(][:(]ble så redd, hunden hadde vært hos tanta mi i går og hun hadde foret den med kotelett bein, ringte dyrlegen som trodde at beinet hadde satt seg fast i tarmen. Har vært hos dyrlegen og tatt røntgen av magen, hun var obstipert pga for mye bein og hadde magesår, fy søren så grusomt[:(][:(]. hun hylte og skreik når dyrlegen klemte på magen, måtte hjem og sette klyster så nå ser det ut som det kommer seg.. stakkar lille babyen minn

Næmmen huffameg!![:(][:(] dakars lille vofsen!!!!!! Kotelettbein er jo fyfy[&:][&:]

Håper vofsen kommer seg kjapt, godt du fekk hjelp hos dyrlege og klyster, satser på at det gjer susen!

Uff.. så grusomt[&:]

Kemmer på[8|]

Godt det ser ut til å gå bedre!

Stakkar hunden din. Fikk jeg skikkelig vondt inni meg.
Har selv 3 hunder. Og får så vondt når de har vondt. Er jo barna mine. [;)]

Men godt å høre at det går bedre da, masse god bedring til hunden din.

ORIGINAL: snuppis!

Stakkar hunden deres [:(] God bedring [:)]

Signerer...

Har 2 hunder selv, så vet hvor vondt det gjør når de er syke[:(]

hei igjen jenter[;)]nå er hun mye bedre har begynt og kvikne til, takk og lov[;)]aldri mer skal hun få bein, dyrlegen sa at det var noen dyre koteleter hun hadde spist[8D]betalte 1600 kr men det var innkludert medesiner og spesial for, jeg syns ikke det var så gale. men hadde gjort hva som helst for og redde hunden.

bobbo: helt sant[;)]føles ut som ungen min[;)]har dere rase hunder?

ORIGINAL: t.t.h.

hei igjen jenter[;)]nå er hun mye bedre har begynt og kvikne til, takk og lov[;)]aldri mer skal hun få bein, dyrlegen sa at det var noen dyre koteleter hun hadde spist[8D]betalte 1600 kr men det var innkludert medesiner og spesial for, jeg syns ikke det var så gale. men hadde gjort hva som helst for og redde hunden.

bobbo: helt sant[;)]føles ut som ungen min[;)]har dere rase hunder?

Så godt å høre at hun kvikner til nå. [:)][:)][:)]
Har 3 shetland sheepdog vi. 3 Jenter. [:)]
Hva slag har du?

oi den rasen er fin[;)][;)]våres er blanding mora er tipetansk spaniel, faren er vi ikke sikkre på.men er veldig fin[;)]

Back
Topp