en flott dag.

mami3

Gift med forumet
sola varmer over hele lande omtrent,deiligt[:D] i dag har me vært og bada og kost oss,vært på resturang og spist middag..en utrolig herlig dag[:)] i kvedd så ga jeg alex flaske med vann for å trene på flaske tekniken hans(han setter alt i strupen) og det gikk helt utrolig bra..drakk halve flaska og bare koste seg og holdt på å sovne med flaksa i munnen..så nå ser det ut til å løsne litt[:D] så det blir hard trening hele uka for på lørdagag skal mamma ut med ei venninne..(skal ikke drikke da,har det like gøy uten[:)]) så nå gleder jeg meg til å komme ute en tur.. håper det går bra..må trene litt på denna flaska..skal jo være borte en hel helg i august så jeg håper detta går bra altså[:)] ellers håper jeg dere alle har hatt en kjempe flott helg...blei litt langt detta[:)]takk for å du leste[;)]

Så flott at dere har hadd det så bra!! Og at flaske-teknikken har løsnet!! ;)
Helt utrolig hvor fint vær det er for tida!!! Sattt potet i dag, vi.. (jeg og stedattera mi har en LITEN potet-åker..[:D]) Så håper de blir litt større enn i fjor.. [:D]

så artig..skulle så gjerne hatt grønne fingre..da skulle jeg ha skaffa meg en grønnsakshage[:D] og masse blomster ute og inne..hehe..kjekt for deg og stedattra di og ha noe å gjøre ilag[:D] ser ut til at god være skal holde seg ut hele uka her..om di har meldt rett da[&:][:D]

Det er bra, men blir jo ikke gjort så masse inni huset om dagen, da.. [&:] Den tid, den sorg.. Får nyte finværet når vi har det!!!
Du trenger ikke grønne fingre.. Jeg har i allefall ikke det!! Hehe.. Men moro lell!! Så godt med nypotet på høsten med smør og flatbrød!! Helt dilla på det i sv.skapet!![:D]

Back
Topp