En fin gruppe :)

Konradine

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Tok meg en tur innom andre terminforumer fordi jeg kjedet meg litt. Og herreminhatt, mye krangling og "drama" ute å går, ble litt satt ut av hvor ufine gravide damer kan være mot hverandre :(

Kjente jeg ble glad over å være med i denne flotte desembergruppa jeg :) En flott gjeng gravide damer som er utstyrt med litt sunt nettvett og god folkeskikk. Det liker jeg :) Tommel opp for denne fine gruppa altså!

Hilsen hun som aldri har vært på forum før nå :)

Er helt enig :) kos å være i en gruppe hvor man kan glede seg på andres vegne og dele stort og smått :)

Tror min forum karriere hadde blitt veldig kort om jeg hadde havnet i et drama altså :D Ja, damer og hormoner er ikke å spøke med! Men er ganske sikker på at mye av det jeg leste i går hadde ikke folk turt å si i den virkelige verden. Fordi man ikke kan se ansiktene bak så kan man tydeligvis si hva som helst.

Nei, glad jeg havnet akkurat her! Litt flaks skal man ha :)

Jeg er muligens naiv, men jeg forventer folkeskikk uansett hvor og hvordan man snakker sammen. Ante ikke at det kunne være så dårlig andre steder :O
Helt enig i at vi har en flott gruppe med damer som hjelper og støtter hverandre! Da er det kjekt å være her med dere :)

Ja det er helt utrolig hvor dårlig filter enkelte har.. Glad dette er en flott gruppe også :)

Flott gruppe, helt enig:) Første gang jeg er med på et forum jeg også! Blir hengende her merker jeg :happy:

Er ingenting i forhold til før:p begynnte på babyverden for ni år siden da jeg ventet første. Termin forumet var hyggelig. Men på generell var det ekstremt.. der var det bare å finne frem popcorn åla seg underholde av galskapen. Å det var alltid dem samme som trollet rundt.

Har ett kjempefint forum på Facebook fra mai13 med storebror. Blir jo nesten som nære venner alle sammen. Jeg har jo vært innom 3 forum siden dengang, men forlatt de fordi jeg har mistet. Men på de var det mye rare folk og drittslenging. Her derimot virker jo alle som en som hyggelig oppegående jenter :)

Er en fin gruppe å være i :) Damer og hormoner er en ting, men man har ikke fritt frem for å være ufin og glemme alt om folkeskikk likevel ...

Back
Topp