Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En Hamster, Hamsteren, Hamsterene, Hamster![]()

Marsvin jaI ordbøkene er hamster bare hankjønn, men lytter man til barn og unge, hører man at mange av dem snakker om et hamster. Ord kan skifte kjønn, det vinnende kjønnet er imidlertid hankjønn. Men påvirkning fra blant annet intetkjønnsordet marsvin kan være grunnen til at hamster gjennomgår et kjønnsskifte.
(Tatt fra aftenpostens ''skole''side, av en eller anne språkforsker... )
Litt usikker faktiskEn strikk
En kjeks
Et drops
En hamster
Ingenting som heter et strikk, kjeks eller hamsterhvilken ordbok går dere etter?
![]()

Litt usikker faktisk![]()
Kommer til å få mareritt av dette ordet jegEgenkomponert kanskje?hehe
Ifølge ordbøkene er det kun drops som er valgfritt. kan på en måte forstå at et hamster høres greit ut da, men sier det ikke selv![]()

Kommer til å få mareritt av dette ordet jeg![]()
Muligens en krysning av hamster og marsvin. Må finne artikler med ordet hamsterHaha, kommer den store dverghamsteren og biter deg i tåa![]()
![]()

En strikkHva sier du?
En eller et strikk?
En eller et kjeks?
En eller et drops?
En eller et hamster?
Jeg husker jeg og en venninne hadde en diskusjon om drops på ungdomsskolen.![]()
Samme sier jegEN strikk
EN kjeks
ET drops
EN hamster![]()
Hva sier du?
En eller et strikk?
En eller et kjeks?
En eller et drops?
En eller et hamster?
Jeg husker jeg og en venninne hadde en diskusjon om drops på ungdomsskolen.![]()
Sign.En strikk
En kjeks
Et drops
Et hamster
Hva sier du?
En eller et strikk?
En eller et kjeks?
En eller et drops?
En eller et hamster?