En elefants dagbok!! he he

louis22

Elsker forumet
Det skal sies at en elefant høres og synes når den kommer ruslende bortover fortauet ikke rent lite iøyenfallende. vel som de fleste gravide har vi alle det som kjent kan kalles elefantsyndromet uansett hvilken størrelse vi måtte ha som utgangspunkt . det faktum at man ikke lengre får leggen inn i favorittbuksen og underbuksen blir borte på sidene får det til og gyse nedover ryggen... og klager man får man høre at man er jo gravid hva kan man regne med!! ehh jeg føler meg like elefant uansett hvor gravid noen måtte mene at jeg er.. en så lenge synes ikke graviditeten bakfra men fra siden føler jeg meg som "" nettopp en elefant"" og ingen kan foandre på dette..
etter en lang dag på jobben får man slike vannansamlinger i beina så det ser ut som om man har verdens største celluliter da hjelper det heller ikke og få høre at det blir jo borte til imorgen!!! DE KOMMER JO TILBAKE OGSA NESTE DAG!! nok en gang kommer elefantsyndromet trampende inn i hodet ditt og tråkker på siste rest av din ellers så urokkelige selvtillit..
gikk forbi banken her om dagen og der var jeg den heldige vinner av mitt eget speilbilde[:o] kan ikke si at elefantsyndromet ble stort bedre av dette da det så ut som baken hadde vokst seg langt oppetter ryggen noen kaller det stoor sprettromope jeg kaller det elefantrompe!! har funnet ut at hvis jeg demper lyset på badet og velger og se bortifra alle kvisene som har dukket opp så kan jeg se litt av mitt gammle jeg bak elefantkroppen he he[;)] ...
det jeg vil frem til er at dette er jo bare midlertidig men like fult traumatisk for hver av oss som blir utsatt for dette heslige syndromet....
vi får drømme om en smekker kropp igjen og at elefantsyndromet blir borte med tiden [:D]

ha en elefantfri kveld mine damer...

Hehehehe!!

Du skriver så godt snuppa! Skjønner at det må være rart at kroppen endrer seg veldig.
Må bare minne om at vi som ikke er gravide også får denne elefantfølelsen innimellom. I allefall får jeg det. Huff og huff!

Vi er alle vakre damer! Vær stolt av deg selv!

M

he he har satt det på spissen jeg har som alle disse dagene hvor alt er feil og dumt men har vel vært ganske heldig i dette svangerskapet tror jeg .. he he men det er vel sånn man tenker innimellom alle man tor jeg gravid eller ikke,,

Back
Topp