En deilig kopp med sjokoladekaffe

*aischa*

Forelsket i forumet
før jeg begynner på ny økt på dag to med 30 day shred. gruer meg fælt for i dag har jeg virkelig kjent det i leggene etter i går[&:][&:]samme med armene, såvidt jeg greide å løfte gullet ut av senga!!

håper det blir bedre i mårra[:-]

og nå har jeg vel brukt et kvarter på å skrive dette innlegget bare for å dra ut tida[8D]

*sparkemegsjøliræva*

hehehhe... jeg venter på å få den i posten :D gleder meg til å begynne :D men gruer meg litt også :P heheeh

Jeg er på dag 3 og er så støl at jeg lurer fælt på hvordan jeg skal få gjennomført dagens økt![&:]

Hva er dette for en vidunder DVD dere prater om? Jeg sliter meg gjennom noen økter på Elixia 2-3 ganger i uka...skulle hatt personlig trener time i går, men den måtte jeg avlyse for 3 gang pga at lillegutt nå er syk [:(]

jeg greide ikke push-uppene i dag, alt for støl etter i går[&:]

ja, kan skjønne at det blir kjedelig etterhvert å gjøre det samme hver dag, men arti at det kjennes så godt da!

babyklarnå, google 30 day shred så finner du det! bare å laste det ned, så har du den på non minutter[:)]

Begynte også i går. Var ikke så veldig støl, men etter idag, nå kjente jeg det med en gang... Vet ikke hvordan jeg skal klare å gå opp trappa - er helt grusomt!!

Nå har jeg skaffa meg 30 day shred også [:D] har psyka meg opp med å se første level... begynner i morgen [;)]

ORIGINAL: ruth_85

Nå har jeg skaffa meg 30 day shred også [:D] har psyka meg opp med å se første level... begynner i morgen [;)]

lykke til[:D]

ORIGINAL: ainamn

Begynte også i går. Var ikke så veldig støl, men etter idag, nå kjente jeg det med en gang... Vet ikke hvordan jeg skal klare å gå opp trappa - er helt grusomt!!

jeg syns det verste er å gå NED trapper og bakker, da riiver det i lårene og leggene, ser jo ut som en forstoppa gås her jeg går[8D]

ORIGINAL: Bolla85

Jeg må fortsatt ta push ups på knærne. Men har aldri klart noe annet uansett hvor godt trent jeg er da, så hadde ikke regna med noe annet[8D]

Er enig i at det begynner å bli kjedelig etterhvert. Godt at det ikke er 30 dager med det samme! Jeg er på dag 7 i dag[:)]

ja, det er på knærne jeg og holder på, eller ikke greier heter det[8D] 

er det like forferdelig etter en uke? [:)]

Back
Topp