En dåpstråd ( el. navnedag )

MOIRA!
FOR EN KAKE [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ååå, jeg vil også ha en stilig kake til Mathias!!!!!!
Nå ble jeg grise misunnelig altså [;)]

Hhaha, traktor kaka var KUL!!!
Vi kommer fra landet da, så burde så gått for den.. :-p
Men bestiller du fra et helt vanlig bakeri?

Kanskje jeg skal prøvelage noe selv.. Marsipan kaker er jo ikke vanskelig!

åå , søøøt ^^,

Mathias skal ha på seg dress, har ikke funnet enda.. Men skal legge ut bilde når jeg får tak i [:D]

Moira -> prøvde meg på putekaka forresten [8D]

noen av dere som har gutter som vet en plass en kan kjøpe klær til etter dåpen..gidder ikke ha på dåskjolen på lillegutt hele dagen hehe

Her blir det dåp tredje mai.
Lokalet er bestilt og invitasjonene er sendt ut. Vi blir 37 om alle kommer, og regner i grunn med at alle gjør det. Vet ikke helt om vi skal ha spekemat eller koldtbord... kanskje lettest med spekemat? Har lyst til å gjøre så lite som mulig med mat egentlig...
Ellers blir det sikkert en del kaker, blant annet skal en venninne av mag bake en nydelig lyseblå kake for meg [:)] 

**** 18.07.09****

Skal jeg , sambo og lillingen invitere til barendåp og brylupp
Vi feirer begge deler samtidig , vielse og dåp i kirken.
Hvalkjøtt m tilbehør til middag, iskake tildesert
Kaffe m kakebord og påfølgende fest.
Begynnte å skrive gjesteliste med kun de nærmeste , men er nå
oppe i 80 stk.

Så jeg gleder meg til sommeren!!!!

Så nydelig kjole [:)]

Vi har kjøpt en "dåpsdress" til vakringen som han skal ha på seg etter kirken. Kjøpte den på Name It for en del måneder siden,men mulig de har den fortsatt.Skal lete etter bilde.....

ORIGINAL: mrsSJ

Så nydelig kjole [:)]

Vi har kjøpt en "dåpsdress" til vakringen som han skal ha på seg etter kirken. Kjøpte den på Name It for en del måneder siden,men mulig de har den fortsatt.Skal lete etter bilde.....

Åå, da skal jeg se der!

vi skal ha dåp 5 april [:)] har leid lokale å invitasjonene er levert ut [:)]
koldtbord blir det her også [:D] bestefar er kokk og tilbydde seg å lage det heeelt gratis[:D]
blir rundt 40 stk. kaker skal vi lage selv, uten om en, passionkake <3 den skal vi bestille[:)]
dåpskjolen er en som min oldemor har hekklet[:D] som både pappa, tante, onkel å alle ungene i familien har brukt [:)] hekklet i hvitt og det er rosa silke kjole under, skal legge ut bilde når jeg har hentet kjolen hos min farmor[:)]

Vi ska døp Eline den 3. mai. Ho ska bruk dåpskjolen som vart laga t søstra mi, å som fler i slekta har brukt. Vi ska ha koldtbord, som æg tenkt å lag sjøl. Tenkt å lei plass å ha dåpen. Vi ska ha kaka t kaffen, å d bli ei kransekake, ei dåpskake, sjokoladekake +++ Vi bli 16 med dåpsbarne [:)]

Ja, da var jeg endelig ferdig med å lage innbydelsene til navnefesten.[:)]
Puh, var mer arbeid en jeg trodde. Har aldri laget slik selv før, men hadde lyst til å legge litt i det, var koselig å holde på men etter de 10 første da begynte jeg å bli lei ja [:D]

uansett, resultatet ble så der til å ha gjort slikt for første gang, men alt i alt er jeg veldig fornøyd.
Tok bildet av Tuva gullet vårt, fikk det i sepia farge. Korta er beige, og har stoff hjerter som ramme i creme fargen, og creme farget fløyelsebånd. Sølvskrift. Enkelt men greit.

Her er et dårlig bilde, men alikevel et bilde[;)]

Tusen takk lillehilde [:D] ja fornøyd til å aldri hatt "øye for sånt" eller vært flink med hendene[:)]

Ja, Sjanetta! Dem va kjempefin!! Har fått invitasjonan vi å no. (Venninna mi jobbe som grafiker på trykkeri, så vi samarbeia om layouten så har ho trykt dem for oss.) Ska send dem ut over påske. D e litt stas kjenne æg [:)]

ikke no, men kan ta bilde me fotoapparate å legg inn når vi e heim fra feri. Mangle usb kabel no sjø [8D]

Back
Topp