En blant mange!

Milla176

Flørter med forumet
Jeg trives blant tyver og blant de villeste ville. Jeg er alltid til stede når noen tar en hvil. Jeg trives i hvite omgivelser, men ikke i røde og grønne. Blant verdensmestrene er jeg alltid først, og jeg finnes til slutt i hvert eneste liv, men aldri i døden.
Hvem er jeg?[:D]

He he...[:D] Så bra.... [:D] Viktig og tenke på litt andre ting en gang i blant.....[:D]

ORIGINAL: Milla176

Jeg trives blant tyver og blant de villeste ville. Jeg er alltid til stede når noen tar en hvil. Jeg trives i hvite omgivelser, men ikke i røde og grønne. Blant verdensmestrene er jeg alltid først, og jeg finnes til slutt i hvert eneste liv, men aldri i døden.

den der var hard alltså:) er ikke flink med slike gåter i det hele tattat mend et første jeg tenkte på var en baby:P ;)

ORIGINAL: BrittKari

ORIGINAL: Milla176

den der var hard alltså:) er ikke flink med slike gåter i det hele tattat mend et første jeg tenkte på var en baby:P ;)

He he.. =) Baby er det ikke....[:)] Den er faktisk ganske simpel.... Må bare ikke tenke så vanskeligt....[:)]

HURRA HURRA....[:D][:D][:D][:D] Flink du er.....[:D] Sa jo at det ikke var så vanskelig.... [:D]

Back
Topp