En bitteliten utvikling ja...

ORIGINAL: ~Mandy~

Så nydelig han er.
Han har blitt veldig lik søstra[:D]

Tusen takk[:D]

Nei nei nei, han er lik meg han her nemlig[>:] Finnes ikke lik søsteren (med unntak av pannen og øyeformen da hehe)[8D]
Men, er andre som er enig med deg hehe. *vil ikke høre på*

ORIGINAL: ~HannahSofiesMamma~

Åh! så Vakker gutt du har! 

han er jo lik seg selv... men har blå øyne og laaange vipper, og ikke gulsot lengre[;)]

nydelig han er!!!!

ORIGINAL: *yummymummy*

han er jo lik seg selv... men har blå øyne og laaange vipper, og ikke gulsot lengre[;)]

nydelig han er!!!!

Tusen takk[:)]
Han har aldri hatt gulsot (ble testet flere ganger for han var så gyllen) - han er visst bare naturally tanned [8D]

Så nydelig gutt du har

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: smartass

Awwwwww[:D]

Jo, men nei, jeg syns han er seg selv lik jeg![:)]

Synes du? Mulig jeg er så vant med storesøster som var ENDA mer lik seg, at jeg ikke synes han er noe lik seg.[:)]

Joo... men klart, jeg sitter og ser: munn-munn, nese-nese- øyer-øyer (ikke fargen da[:D])
Men jeg hadde nok ikke tatt det for å være samme hvis ikke bildene sto ved siden av hverandre. Men ser man litt att og fram, så ser man det godt.[:D]

Synes du? Mulig jeg er så vant med storesøster som var ENDA mer lik seg, at jeg ikke synes han er noe lik seg.[:)]

Joo... men klart, jeg sitter og ser: munn-munn, nese-nese- øyer-øyer (ikke fargen da[:D])
Men jeg hadde nok ikke tatt det for å være samme hvis ikke bildene sto ved siden av hverandre. Men ser man litt att og fram, så ser man det godt.[:D]

Hihi ikke se sååå godt etter da - lup(e)ass[8D][:D]

Nyyyyyyyyyyyyydelige barn du har vennen

ORIGINAL: maysen

Nyyyyyyyyyyyyydelige barn du har vennen

Tusen hjertelig takk![:D]

Hihi ikke se sååå godt etter da - lup(e)ass[8D][:D]

Måtte, serru. Han var så nydelig på begge[:D]

Back
Topp