En bitteliten blødning

Bkno8491872

Andre møte med forumet
Hadde bitte litt blod på papiret når jeg hadde tisset. Kom ikke noe mer etter det. Er i uke 8. Normalt? Skummelt?

Normalt tror jeg :-)

Ikke for å skremme deg, men alt av blod i svangerskapet bør man få sjekket. Mulig det ikke er noe alvorlig, men man skal jo helst ikke blød når man er gravid.
Håper det bare er en rift eller noe :)

Det kan være slimhinnene som er såre. Jeg har hatt flere små blødninger inkl. En litt større blødning, starta i uke 7. Og er 11+1 idag. Men lille lille gull er her fortsatt, hjerte slår og fosteret vokser :-) så trenger ikke bety noe er galt. Men viss du er bekymret. Dra til legen. Ta blodprøve for å se at hcg nivået stiger og spør om en tidlig ul ;-)
Men husk det trenger ikke bety noe er galt. Lykke til :-)

Jeg hadde en liiiten blødning da jeg var 9+6.. Var litt friskt blod på papiret når jeg trøket meg! Fikk UL og ingen ting tydet på at noe var galt, men har en lettblødlig livmortapp :) Så med meg var det ikke noe farlig!

Sniker fra feb 2015. Jeg hadde blod på papiret rundt uke 8, ringte og dro rett til legevakt, ingenting var gale :) legen sa det var svært normalt å få litt blod på papiret så tidlig rundt tiden du egentlig skulle hatt mens. Så lenge det ikke er en stor blødning eller brunt/klumpete, er det ingen fare. Men betryggende å få sjekket det opp.

Jeg har slitt med mye blødninger nå den siste uka. Vet ennå ikke hva som er utfallet i min situasjon. Men samtlige jordmødre og leger jeg har vært i kontakt med har sagt at det er veldig normalt å blø litt i svangerskapet. Spesielt 1. Trimester uten at noe er galt av den grunn. Ønsker deg lykke til!!

Var faktisk på hasteultralyd idag av samme grunn. Hadde bittelitt blodig utflod både tirsdag og igår.
3 jordmødre sa det var normalt, og Knøtteliten var i full sving i magen. :)

Back
Topp