I
Ingenbruker
Guest
Jeg klarer fint å forstå at barnehagen tar den letteste løsningen på dette for å trygge barna. For det er barna som er viktigste her, demmes trygghet i barnehagen.
Siden de har tatt med de ansatte på råd og diskusjon og kommer frem til en løsning sammen så vil jeg ikke si at det er diskriminering.
Det jeg ikke forstår er hvordan de løser dette, går aldri menn 1 eller siste vakt? For da er de jo oftest alene? Jeg mener man skal ha menn i barnehagen, jeg mener at det viktig for barna. De beste i barnehagen til knøtten min er menn, de jeg stoler mest på. Likevel så forstår jeg at foreldre og eiere av barnehagene begynner å bli litt bekymret når så mange saker har kommet på kort tid og de ønsker en fort løsning på dette.
Jeg skjønner ikke at det er lov jeg da.... Om det hadde vært snakk om ansatte med utenlandsk opprinnelse som hadde begått overgrep og barnehagem derfor hadde gitt ansatte med utenlandskopprinnelse skiftenekt så tipper jeg det hadde blitt ropt høyt om både rasisme og diskriminering..
Jeg også hadde best forhold til de mannlige i barnehagen når snuppa gikk der... Og håper virkelig ikke dette hindrer menn i å søke på jobb i barnehage.