En avskjed..

MICAmor

Forumet er livet
VIP
Som mange av de gamle brukerne her inne vet har jeg hatt en hund som jeg elsket høyere enn det egentlig skulle være mulig.
I dag måtte jeg gå den tunge vegen til dyrlegen med ham ,han har nå reist på sin siste reise.
Etter 12 lykkelige år sammen (han var voksen da vi fikk ham)er det nå helt tomt i huset..
Før vi fikk ham var han på FOD,hvor han kom som en sterkt misshandlet og vannskjøttet stakkar. En dyrevernssak,av den virkelig fæle typen. Jeg tror og håper han har hatt ett godt liv her hos oss,og at han nå er på et bedre sted.
Han har det uansett godt nå,men jeg har det vondt...

Trykk på : -Min side
                 -Mine opplysninger
Bla ned til: Min signatur og ticker, trykk skjul eller fjern all tekst der. Gå helt ned og trykk lagre!

Takk for svaret,jeg endret tråden min også..
Så ser dere hvorfor jeg endret den.

så utrolig trist =( kjempe stor klem

Neineinei, Micamor emoticon

Så utrolig grusomt du må ha det nå..
Jeg er også en av de som "dessverre" elsker hunden min altfor høyt. Utrolig hvordan et vesen på fire bein, kan være en av de som betyr mest i verden for oss.

Jeg husker godt historiene dine om og bildene av hunden din. Og hver gang jeg har sett alderen hans, har jeg grudd meg til denne tråden skulle komme emoticon

Jeg håper han har det godt nå. Det er ingen tvil om at han fikk det beste livet han kunne få, etter en fæl start. Er sikker på at dere var alt for han.

En god klem sendes til deg. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre, så det kunne føles litt bedre.
emoticon

off, så trist!

Han hadde et godt liv hos dere, og sånn er det jo med dyr at dems tid kommer før vår! :)

YsePyse skrev:
Uff...så utrolig trist!emoticon

emoticon

klem her i fra.. så håper jeg dagene blir bedre med tiden..

Back
Topp