En aften med Morten Harket

Frøken rosa

Glad i forumet
Noen som var der?
 
Leste en anmeldelse hvor anmelderen var sur og grinete og det synes jeg var ufortjent. Anmelderen skrev at de spilte altfor lite A-ha sanger og ventet altfor lenge med det. Det betyr at anmelderen hadde misforstått hele konserten. De gikk jo klart og tydelig ut på forhånd og sa at dette IKKE var en A-ha konsert, men 3 solo-konserter. At vi fikk "take on me" til slutt, ble jo bare en stor bonus  Jeg synes de var kjempe flinke Morten Harket er norges beste vokalist. Synger helt fantastisk. Nok til å smelte et lite pikehjerte
 
siste sangen er i alle fall megadårlig!
 
with me,with me,
 
with me,with me,
 
with me,with me,
 
with me,with me,
 
with me,with me,
 
with me,with me,
 
blæææææææ
 
ORIGINAL: ~~~MsMarte~~~

siste sangen er i alle fall megadårlig!

with me,with me,

with me,with me,

with me,with me,

with me,with me,

with me,with me,

with me,with me,

blæææææææ

 
Hehe, er vel ingen som har sagt at Morten Harket er den beste låtskriveren, men den beste sangeren er han nå i alle fall. Glem teksten, og nyt stemmen
 
ORIGINAL: MissOLD!

hi hi !så bra at du har kost deg[:)]
-og bra noen liker han![:D][:D][8D][8D]

 
Ja, jeg koste meg. Er utrolig fint å kunne gå på konsert sammen med kjæresten
 
Tror jeg må kjøpe den nye platen til Morten Harket snart også, "Letter from Egypt". Noen som har hørt hele? Det har ikke jeg, men tror jeg satser på at den er bra og kjøper hele [:D]
 
ORIGINAL: thejohan

Liker ikke Morten Harket...
[:'(]

 
Du har kanskje ikke hørt så mye på sangene hans da. Jo mer du hører, jo mer liker du det. Viktig å høre på stemmen da. Han synger over 11 oktaver, noe veldig få klarer. Hør spesielt på de høye tonene, så forstår du hvor flink han er. De ferreste jenter ville klart å holde en så høy og ren tone som denne mannen her. Han er flink [:D]
 
Æsj[:@], fant akkurat ut at jeg har gått glipp av platesigneringen til Morten Harket. Dumt[:'(], for det hadde jo vært gøy[:D]
 
Dårlig respons på tråden min synes jeg [>:] Er det ingen a-ha eller Morten Harket fan her? Det virker ikke sånn i alle fall [&o][:(][&o] Synd, for dere går jo glipp av så mye [8|][8|][8|]
 
ORIGINAL: Inga_

Dårlig respons på tråden min synes jeg [>:] Er det ingen a-ha eller Morten Harket fan her? Det virker ikke sånn i alle fall [&o][:(][&o] Synd, for dere går jo glipp av så mye [8|][8|][8|]

 
jeg er! var ikke gammel jeg da "take on me" var yndlingssangen min gitt[:D] var vel i 85 den kom å da var jeg hele 3 år og gikk og sang på den, hehe, bra tekst for en 3åring[8D]  men synes han er helt fantastisk, kan få alldeles frysninger av den stemmen
 
ORIGINAL: mammaen til daniel

ORIGINAL: Inga_

Dårlig respons på tråden min synes jeg [>:] Er det ingen a-ha eller Morten Harket fan her? Det virker ikke sånn i alle fall [&o][:(][&o] Synd, for dere går jo glipp av så mye [8|][8|][8|]


jeg er! var ikke gammel jeg da "take on me" var yndlingssangen min gitt[:D] var vel i 85 den kom å da var jeg hele 3 år og gikk og sang på den, hehe, bra tekst for en 3åring[8D]  men synes han er helt fantastisk, kan få alldeles frysninger av den stemmen

 
Hehe, ja jeg var ikke stor jeg heller før jeg likte den sangen. Den gangen var det nok melodien som imponerte meg. I det siste har jeg hørt mer om mer på stemmen, og blir utrolig imponert over hva mannen får til!! Holder seg godt gjør han også. Han er jo snart 50. Var utrolig gøy å se han på nært hold på scenen også, vi så han stod og smilte og koste seg [;)]
 
Hørte Magne Furuholmen sang et par a-ha sanger. Hehe, han var ikke i nærheten av Morten Harket klarer når det kom til de høye tonene [:)] Men for å gi han også et pluss da, så er han vel en bedre låtskriver.
 
Foresten koselig med flere Harket fans her [8D][:D]
 
Back
Topp