Emmeth har fortsatt feber..

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Emmeth har en mnds tid hatt feber, ikke høy feber, men fortsatt feber. Er rundt 38 hele tiden?:confused: Skal på helsestasjonen i morra for få 3 mnders vaksinen, men det går jo ikke når han har feber:(:oops: Skal veie han iallfall, også får vi se hva helsesøster sier, men må kontakte legen i tillegg, for er jaggu meg lenge og gå m feber!

ja det syntes jeg var lenge! Ville nok bestilt en legetime uansett, hs kan liksom ikke hjelpe med sånt...

Nei, var det jeg tenkte også, men må få veid han, for og se om han legger nok på seg. Han spiser lite nå også, så noe er det:( Spiser alt fra 50-100 ml. Vi er i litt dårlig form ennå, men skal vel ikke ha feber en mnds tid av det grunn uansett:oops:

Har du vært hos lege med han før nå da?

Stakkars liten gutt, håper det gir seg.
Gir du han febernedsettende, eller klarer han seg uten?

Lillemor her har også hatt feber for første gang, skikkelig utilpass, over nå heldigvis.

Hmm... Er ikke greit med feber nei, værtfall ikke så lenge :( Tror ikke jeg hadde taklet å gå så lenge uten å kontakte legen selv om han virker i ok form, men du har jo to snupper fra før så du er vel litt mer erfaren med småbarn ;) Jeg er skikkelig rookie!!! Gullet mitt fikk feber idag, men det var pga vaksinen vi var å tok tidligere. Bare 38 da heldigvis ;)

Her har vi ikke hatt noe feber enda, men regner med jeg blir skikkelig på tuppa når det kommer! ;)

Uff, ja nå har han hatt feber lenge stakkars! Håper det hår over snart, de små kroppene blir slitne av å ha feber så lenge :( god bedring til emmeth!!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God bedring til vesle Emmeth! Det ble vel ikke stort bedre av all ståheien i går heller. Håper han snart blir bedre! :)

Huffda :/ det var ikke bra :/ håper han blir bedre snart :)

Ja, den går opp og ned hele tia, men han er i fin form virker det som? Sjekka Tempen i stad og da var den 37.2, skal sjekke igjen i morgen tidlig. Om den er over 37.5 ringer jeg legen og får hastetime til han. Nå har det jaggu meg stått på lenge nok:( har ikke gitt paracet og gir ikke før feber er over 39. Noe den ikke har vært, heldigvis:)

Vært på helsestasjonen og veid Emmeth. Han har ikke feber idag, men den går opp og ned hele tiden! Så hu ville ikke vaksinere han. Skal bestille time til legen i morgen, så får vi se om legen finner ut hva som feiler han. Helsesøster mente ikke det var tenner som var årsaken. 18 desember veide han 6650 gram og var 63 cm lang. Idag veide han 7350 gram og var blitt 66 cm;) Så han har virkelig gått opp godt i vekt denne gangen. MME og grøt er saken:D

Så bra at Emmeth har gått opp i vekt! Håper legen finner ut hvorfor han har feber hele tiden. Må være slitsomt for både han og dere. Lykke til i morgen :)

OIJ :D så stor emmeth er :D Fie var 5235 på 3 mnd kontroll den 20 des...og 61cm :) så jeg har vurdert å dra å få henne veid :) jeg er så nysjerrig om hvor tung hun har blitt :)

Så bra, da har han gått godt opp i vekt ja:-) Håper den febern gir seg snart, så dem noe om hvorfor det var slik? Er jo rart at den aldri forsvinner, og kommer å går sånn. Bra dere skal til legen i morgen, så dere finner årsaken.

du gode tid hvor stor han er blitt, du trenger ikke bekymre deg for at han får for lite mat ;)
Vi skal på 4,5 måneders kontroll den 15.1. Gleder meg til å se hvor mye hun veier for har ikke veid henne siden 3 måneders kontrollen den 27.11. Da var hun 5800gr men vil tro hun har lagt godt på seg etter at jeg begynte å fullpumpe, for nå tar hun jo 120ml til hvert måltid mot 80ml ca da jeg amma! :)

Ja, han har lagt på seg skikkelig mye:D Helsesøster sa det var veldig vanlig for noen barn og vokse i rykk og napp;) tydeligvis vanlig for Emmeth:D han er store lille kjempen vår:rolleyes::rolleyes: Gleder meg til dere har vært på kontroll og veid deres små, spennende og se hvor mye de har gått opp i vekt:) oppdaterer etter vi har vært hos legen:)

Lykke til hos legen! :)
Ikke kjekt med denne feberen som ikke vil gi seg :( men han har i det minste lagt på seg og voks masse i perioden likevel, og det er jo positivt! :)

Back
Topp