Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hellau.. kan det være meg dere leter etter.... Holder på med det siste IVF forsøket og er et nervevrak. Masse bivirkninger med medisiner gjør at jeg gråter omtrent daglig for tiden og prøver å holde meg og kroppen i sjakk... verden rundt går jo videre selv om jeg kunne tenkt meg å sette den på pause.... Er så spent......... [8|]
Synes det er koselig at det er noen som husker meg :0) Endret litt på nicket da noen var å "lette" etter meg her inne, litt privat kan man vel få være i internett-verden....
Det er så mye - mye mer enn "bare" den medisinske prosessen i dette og det er mellom ørene jeg blir sliten. Har full forståelse for at man må si stopp en dag. Jeg er ikke helt klar for å gi opp enda. Vi begynte da jeg var 23 og har holdt på i 3 år nå. Jeg kjemper videre for at datteren vår skal få bli søster, det er hennes store drøm. Hun spør hver eneste venninne av meg om hun kan få være deres barns storesøster. Så dette gjør vi like mye for henne som for oss.
Ser du er ruger nå, jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at dere skal få ønsket oppfylt! Belønning for alt strev ;0)
Emz mamma jeg har savnet deg, godt å få greie på at det er deg.
Ønsker deg lykke til med ditt siste forsøk....har tenkt masse på deg og hva som skjedde etter sommeren 2008.
Så godt å høre fra deg Emz mamma!! Godt du gir deg til kjenne for oss etter endret nick[;)] Håper virkelig det klaffer for dere! Sist jeg hørte fra deg drev dere og flyttet samt at broren din hadde vært i en ulykke. Håper alt går bra med han og at du trives på nytt sted!! Klem
Blir så rørt over å se hva dere husker. Min kjære bror går det bra med, heldigvis. Det nye huset er virkelig blitt vårt hjem. Det er så trygt og godt [:)]
Har vært her inne å lest litt men mange ganger så faller jeg ned i kjeller'n og forsvinner litt...
Har oppstått et problem idag da, inatt var mannen min på bursdag og i noe beruset tilstand skulle han og en arbeidskollega hoppe på trampoline. (ikke at det var så veldig lurt av to voksne karer)
Dette gikk jo selvfølgelig ikke så bra så nå ligger han på sykehus med brukken ankel og leggbeinet er skyvd ut av posisjon. Han må vente til torsdag med operasjon pga at hevelsene var så store. Ikveld gipset de beinet tilbake i vinkel og da fikk han sterke smertestillende....
Så kommer problemet... vi skal jo ha uttak i uke 24..... får vi det om han bruker medisiner/smertestillende/narkose nå?! Om forsøket blir avbrutt, har vi da brukt opp vårt tredje forsøk.....?! [8|]
Det viktigste er jo at han blir bra igjen, men lurer jo på det andre som sto nært forestående også...... [:-]
Vi glemmer ikke jentene som er her inne så fort serru[:)] Alle er sårt savnet, det er bare at vi kanskje er litt treige med å etterlyse folk[;)] Godt å høre at du trives i det nye huset, og at det går bra med din bror. Kommenterte det med din mann i din andre tråd, men får si her også at det er suuupert at dere kan fortsette forsøket. Da får du senke skuldrene dine og nyte dagene slik at kroppen er mest mulig mottakelig for egget[:)]
Tror jeg nesten kommer til å slappe mer av med han her hjemme. Synes det er litt kosli å "dulle" litt med de rundt meg når de trenger det litt ekstra [:D] Er så spent på hvordan dette går....