Emmas mamma

Hei, feirer dere bursdag i dag[:)]
Noe forandringer for deg da?
Har du tenkt på når du skal "tjuv" teste da?
Det blir spennende de siste dagene ja.
Begynner på jobb i morgen, så da går vel dagene litt fortere også.
Tvi,tvi,håpe, håpe, krysse, krysse....[;)]

Hei !!! Har akkurat blitt ferdig med å feire bursdag,man blir litt sliten men det er veldig gøy! [:)] Har liksom kjent til noe stikking på en måte,og var øm i puppene i en times tid igår... men er blitt så var mot å kjenne etter ting for jeg blir så glad å tenker kanskje at denne gangen... så blir jeg like sjokkert hver gang det ikke ble noe. Men lurer på om jeg skal tjuvteste imårra,har jo testet så tidli som 3+2 under første prøverørsforsøket. HcG øker jo for hver 48 time,så da blir det sikkert billig-test mandag og onsdag og apotek testen på fredag! Gruer sånn.... vil nesten bare at det skal bli fredag og "ferdig med det"....

Blir rart å begynne på jobb imårra eller? Men greit å ha noe å gjøre kanskje...

Ja, enn om det kunne vært fredag i morra!!!
Blir godt å begynne på jobb igjen, for jeg fokuserer ALT for mye på dette, greit å koble det ut av og til også, å det blir det når jeg jobber.
Jobber på skolen og SFO, så jeg drømte om SFO barna i natt, så det er et godt tegn[:)]
Fikk melding fra ei lærerinne på over 60 år i dag, som lurte på hvordan det gikk med meg, kosli altså[:)]
Jeg sa med rektoren at han måtte bare fortelle lærerne om hva jeg holdt på med, for jeg har jo vært så mange enkelt dager borte for å reise til Trondheim, så jeg følte at de kom til å se på meg som en slask som sykmeldte meg annenhver dag. Så det blir vel mange spørsmål i morgen tenker jeg, de kunne jeg ha vært foruten da, men...

Jeg føler litt som dagen før mens i dag, trett og giddeslaus, men det kan ikke være mulig[:'(]

Er litt vanskelig med om man "skal holde ting litt åpent" eller skal hele prosjektet være en "hemmelighet"... har prøvd begge deler så det er både positive og negative ting med det... men veldig kosli å få melding og å vite at noen bryr seg [:)]

Har vært veldig trøtt denne prøveperioden,akutt-trøtt noen ganger... lurer på hva fredagen vil gi..... opptur eller nedtur [8|]

Lykke til på jobb imårra!!!! [;)]

håper virkelig dere begge to tester positiv.......da blir jeg såååå glad.. [:)] masse lykke til begge to... husk av vi er flere her som tenker på dere[:)]

Tusen takk Babytutta, ønsker meg virkelig en jomfrufødsel ja [:D]     

(rart det der, jeg tror at jeg hadde gleda meg til fødsel om jeg hadde blitt gravid.... litt AHA-opplevelse hadde det nok blitt,men herregud så digg det er etterpå! Det meste altså, livet ihvertfall... *surr-surr-surr* [:D] )

Tusen takk, babytutta[:)]
Det er så arti at det er noen som tenker på meg/oss[:)]
Lever i spenning no jå, i dag er jeg på rugedag 10, siste gang fikk jeg mensen på rugedag 10.[&:]
Håpe, håpe....

selfølgelig tenker jeg på dere...... det må dere gjøre når det er min tur å hehe. men da er nok dere på terminforum for leeengst!

krysser fingrene for dere jeg, selv om emmasmamma har testet så er jo det litt tidlig også

THANK YOU!!!! [;)]

Back
Topp