Emmas mamma

1Hege

Forelsket i forumet
Hvordan går det med deg?
Jeg er i topp form nå jeg, lite å kjenne i magen!
Det er bare å håpe og håpe[;)]

Har foresten ordnet meg ticket, helt alene, er veldig fornøyd[:D]

Helloooo!!! Kikka etter deg [:D]

Så bra at du har det bra!!!!
Jeg har heldigvis sagt ja til alt som jeg kan være med på,bakt julekaker, spist middag hos noen jeg kjenner idag.... må liksom prøve å holde fokuset på noe annet og ha andre å prate med for å slippe å være alene og paranoid [:D]

Kjenner ingenting, fikk litt menssmerter idag og ble akutt trøtt,så la meg på sofaen og halvsov jos venninnen som vi bakte hos. Men er så vanskelig å si hva som er hva, medisin-bivirkninger,kan det være at noe har festet seg... aner ikke....

Men vi holder motet opp enda,og de gangene jeg har vært gravid så har det vært så forskjellige symptomer hver gang så har liksom ingen "fasit" å gå etter [;)]

Over helga så bør det liksom begynne å ta seg til litt håper jeg....   [:)]

Ticker'n var jo strålende!!!

Har du vært gravid før,om jeg kan spørre!? 

Ja, vi har ei jente som er 8 år, hun kom helt naturlig[:)]
Siden har vi prøvd å få til søsken til henne, men...
Jeg husker ikke hvordan jeg hadde det i begynnelsen på svangerskapet, foresten så visste jeg ikke at jeg var gravid før etter ca 5 uker.
Husker jeg var veldig trett, å det er jeg jammen nå også, men det er fordi jeg er sykmeldt og gjør akkurat som jeg vil, legger meg på sofaen og sover når datteren drar på skolen, godt ja.[;)]
Jeg har vondt i puppene da, men det hadde jeg før innsettet også da, så det er vel heller ikke noe å gå etter.
Må vel bare vente og se.
Venter du helt til neste fredag før du tester, eller??

Hmm... så vi sitter her begge med ett barn hver (hjemmelagd) så er det liksom klin umulig å få nr. 2 !? *sukk* hvem er det som tuller sånn med oss?!

Liker å tro at jeg skal klare å vente til fredag neste uke med å teste,MEN du skal nok se at jeg snik-tester over helga... som gjør at jeg begynner å teste annenhver dag,som også da gjør at jeg gråter annenhver morgen.... samme gamle visa (plutselig ikke fullt så positiv lenger...)
Har kjøpt billig tester som jeg har ca, 7-8 stk igjen,så har jeg kjøpt en apotek-test for å ta på selve test-dagen! For å være 100% liksom...

Men jeg bruker homeopat medisin denne mnd også da,men hun var redd for at jeg begynte for sent denne mnd,så får vi se da.... [&:]

Du da,klarer du å vente til neste fredag!?

Har du kjøte billigtester på nettet eller?
Hva koster de? Er de sikre?
Jeg vet ikke om jeg klarer å vente til neste fredag, sist så begynte jeg og blø på dag 10 etter innsett, så da vann jeg ikke snik teste engang.

Jeg trodde jeg skulle begynne og vaske så mye til jul denne uka jeg, når jeg ikke hadde noe annet å gjøre, men......
I morgen har dattra fri fra skolen, så da skal vi bort på kaffebesøk.
På fredag er det planleggingsdag, så da må vi finne på noe også, når vi endelig er hjemme samtidig.
De neste dagene kommer til å gå superfort, tenker jeg.
Men nå har jeg bare sittet hjemme og grublet og grublet, det er ikke bra altså, bi småtullete i hode, og helt usosial.[&:]

http://billigetester.no/ <--- her har jeg kjøpt de, betalte 185 kr for 10 tester. Har testet positivt på så tidlig som 3+2 med de! Så synes de er greie å snik teste med,men liker å ha en "ordentlig" til den store-test-dagen! Har fått de i posten 2 dager etter at jeg bestilte,så sendinga har gått fort!

Bra du har litt å fulle dagene med du å da,for det trenger vi. Bare ikke alt for mye heller da [:D]

Tusen takk !!!! [;)]

ja krysser fingrene for dere, måtte dere begge få en pos test nå

ORIGINAL: hegemw

ja krysser fingrene for dere, måtte dere begge få en pos test nå
signerer[:)]

Takk så mye [:D]

satser på spire på begge to nå!!! hadde vært så supert asså[:)] lykke til med ruginga vidre.

Hei på deg, Emmas mamma [:)]
Ja i dag er vi på rugedag 6, hvordan føles det?
Noen forandringer i kroppen?

Ingen forandringer her nei!

Nei,kan ikke si jeg har noen følelse egentli. Men dette er første gangen av 5 forsøk at jeg ikke har ømme pupper,så det er litt rart [:)]  

Vi som er "halvveis" til test imårra... [:D]

Men egentli så går jeg bare å venter på å bli ferdig med disse fryseforsøkene for å starte på nytt igjen! Og da SKAL jeg ha to egg satt inn!!!! For jeg ble gravid med ferske egg i mai etter uthenting....

Ja trur du det er større sjans med ferske egg da?
Har du mange igjen på frys da?
Ikke sikkert du trenger flere forsøk vet du, hvis du ikke skal ha søskenforsøk om et år eller to[:)]
Krysser fingrene for det jeg[;)]
Halvveis i morgen ja, det har vørri en lang uke synes jeg!!!

krysser fingre og tær for at det klaffer for dere begge nå!!

Takk for  det Ronjas mamma[:)]
Så fint julekort med et så nydelig nissebarn[:)]

Tror det er bedre med ferske ja, ser jo at det er ganske mange som blir gravid på første forsøk/med ferskt egg. Det ble jo jeg og i mai,men det gikk desverre over... [:'(]

Har ett egg igjen på frys..

Det er så rart, dette er første gangen jeg kjenner ingenting, så hva skjer!?
Vi skal feire Emma's 4-års dag på søndag og hun skal i 4-års dag til ei jente fra barnehagen imårra så vi får nok denne helga til å gå å [;)]

Har du kjent noe på "3 ukers dagen" ?!   [:D]

[:)]ååååh vil så gjerne at dere begge skal være gravide....
vilsågjernevilsågjernevilsågjerne at alle skal være med bebiss i magen sin jeg...

så gode tanker babytutta [;)] 
      tusen takk!

"3 ukers dag" ja, hi hi..[:D]
Har bare tenkt "1 ukes dag" jeg.
Nei, ingen forandringer.
Sa med mannen min i dag at jeg tror vi må "tjuv teste" over helga, men det ville han ikke altså.
Ikke før på fredag, for det sa dem på klinikken, sa han.
Ja, ja vi får se.
Har masse å gjøre i helgen vi å, så den flyr vel avgårde ja.
Begynner no på jobb igjen på mandag, da er hverdagslivet her igjen.
Har vært sååååå godt å bare kost seg denne uka altså, trur jeg trengte den.[:)]

Neste fredag på denne tiden er vi enten kjempe ulykkelig eller så svever vi av lykke!
Tvi, tvi..

Back
Topp