Emmaljunga

x1xheiia

Flørter med forumet
Vi har sett på vogner nå, og sitter igjen (tror vi) med tre gode alternativer. Noen som har noe kjennskap/erfaring med følgende Emmaljungavogner: Smart duo combi, duo edge combi og city cross?

Jeg har valgt en city cross vogn. Grunnen til dette er at dette er en vogn som veier veldig lite, og dette er praktisk for oss som bor i blokk. Citycross har ikke lufthjul så det er ikke mulig å punktere.

De andre vognene er ganske like, men de er noe større og tyngre og et par av de har lufthjul.

Smart duo kombi er så og si lik Edge av utseende, men er en "økonomi"-vogn. Den har ikke alle finessene som Edge har, og det er brukt billigere materialer. Det følger med stelleveske og en ekstra kjørepose med den tror jeg, og meningen med den er at man skal kunne få en "alt-i-ett"-vogn der man ikke trenger å supplere med noe ekstra, til en grei pris. Ellers er Smart og Edge tyngre enn City Cross. Vet ikke så mye mer om City Cross jeg da, så skal ikke uttale meg om den, men det jeg vet er at der kjøper du sportsvogn og supplerer med bag, så man kan velge ulik farge på bag og sportsvogndel. Det går ikke med Smart og Edge, de er inkludert både bag og sportsvogndel.

Hei kjempe fornøyd med duo edge bruker sportsvognen til første mann enda, han sover i den i barnehagen, og vi bruker den når vi går på turer. var kjempe fornøyd med den dypevognen også stor og god, vi brukte den hele vinteren til det begynnte å bli varmere i lufta og han er født i mai så det er snakk om de første 9-10 mnd (kjempe praktisk for de ligger mye lunere og varmere nede i beggen, noe som jeg merker godt nå!). Klart litt stor og tung men i vår Rav 4 fra 2001 kan vi bare slå sammen vogna så langt du kommer uten å ta av beggen å sette rett inn så det var ikke noe problem for oss. Nå bruker vi en lett reisetrille på korte handle turer noe som er greit fra en 6-7 måneder. Men har et stort ønske om å bruke denne vogna på neste mann også for den var jeg fornøyd med spesiellt som beggvogn! 

Jeg har fått hvertfall 10 anbefalinger på city cross..

min søster har den mondial (Eller no) og angrer veldig, den er altfor stor og tung! Men LEKKER da [:D]

jeg har bestilt meg city crossen [;)]
jeg tror dette er noen kjempe gode vogner[:D]

Back
Topp