Emmaljunga..

x1xGulljnta

Blir kjent med forumet
Har lyst på emmaljunga denne gangen siden simo duoen blir brukt i bhg til sovevogn.
Men det er så mange forskjellige modeller? Hvilken er "best" ?
Har tenkt på edge duo, men har jo ikke peiling.

eg har mondial duo og er kjeeempe fornøyd med den!! [:D][:D]

Jeg valgte city cross og har aldri angret på valget[:)] Har trillet mye på asfalt og i marka, samt hatt den mye inn og ut av bil. Hadde citybag på den fram til 5,5 mnd.

ORIGINAL: Torben sin mamma

Enig! Har den i hvitt skinn og får stadig komplimenter for den flotte vogna. Den er god å trille, romslig og praktisk! Eneste jeg er misfornøyd med er regntrekket som følger med, så vi har kjøpt det utenom. [:)]

City cross!
Har hatt edge duo, og vogna er kjempegod når den bare skal stå i ro. Å trille med den synes jeg var helt grusomt, for den var så tung! Og når jeg i tillegg fortsatt var plaget med bekkenet etter fødselen, var den et slit å hanskes med..

Nå har jeg City Cross, og jeg er superfornøyd med vogna mi! Lett og god vogn som kommer frem overalt. Nå i snøkaoset som er her i byen har jeg virkelig fått testet ut vogna, og jeg blir positivt overrasket hver dag[:D][:D]

Den har jeg også, er veldig forøyd [:)]

Har emmaljunga edge duo

ORIGINAL: Gulljnta

Hva er forskjellen på disse vognene? City cross, edgen og mondial?

Innbiller meg det mest er str på city crossen, de 2 andre er så og si like..

Jeg har mondial med sportsunderstell. Innamri glad for at jeg har god plass i baggen nå som det er så kaldt ute.

Den er stor, men syns den er lett og trille. Er også litt tung, men ikke for tung til å få inn og ut av bilen.

Kikka først på edgen, men gubben syns mondialen i svart skinn var så tøff, så blei den. Vi ville ha en høy vogn, som gubben også fint kunne trille uten problemer. Og jeg ville ha en vogn der jeg slapp å stå krumbøyd over for å ordne med lille.

Vi har Edge Duo og har vært og er knallfornøyde.
Den er stor og god, bagdelen rakk han aldri å vokse ut av før vi begynte med sportsdelen! Grunnen til at vi bytta var fordi det ble sommer og han bikket et halvt år. [:)]
I tillegg har den utrolig mange gode funksjoner.
Men den krever sin plass, både i bil og innendørs. [;)]

ORIGINAL: bekki90

Den har jeg også, er veldig forøyd [:)]

har scooter og er veldig fornøyd med den[:)]

Har citycross og elsker vogna vår!
Hadde egentlig bestemt oss for Edgen inntil vi sammeligna med citycrossen i butikken.
Citycrossen er 11 kg! lettere enn edgen!
Har flere venninner som har edgen som angrer for at de ikke valgte citycrossen..[;)]

Om du velger mondial eller edge går det vell ca for det samme.Men jeg ville mye eller gått for classic understellet enn sport understellet pga at classic har knekk håndtak mens sporten har teleskop.

City crossen til begge ungene, kjempefornøyd[:)] Var faktiskt best i test og[:)]

Vi har Smart Duo Combi, som er en enklere (og litt rimeligere) utgave av Edge og Mondial. Jeg er kjempefornøyd med den, så da må de to andre være bra! [;)] Smal og kompakt til tross for romsligheten, utrolig lett, og lett å manøvrere sammenlignet med Simo, og god til all slags terreng (lufthjul), og til og med bykjøring pga det smale understellet. Skal jeg ha en annen vogn neste gang, blir det kun for å ha en annen i bilen. :) For den ER litt tung å ta inn og ut av bagasjerommet. Positivt at bag og understell lett kan skilles (løfter bare av og setter inn bagen først), men da må man i alle fall ha stasjonsvogn.

Jeg tror du vil bli fornøyd med Emmaljunga! [:)]

ORIGINAL: mammatilElise

Jeg valgte city cross og har aldri angret på valget[:)] Har trillet mye på asfalt og i marka, samt hatt den mye inn og ut av bil. Hadde citybag på den fram til 5,5 mnd.

sign.[:)]

Back
Topp