emmaljunga

SiljeV

Betatt av forumet
Noen som vet om det er tilbud på de noen gang?
Lønner det seg evt å kjøre til sverige å kjøpe?

de selger ut fjorårets modeller eller utgående farger til lavere pris men ellers sjelden tilbud på de ja, mener de er noe rimeligere i sverige.

Vi skal ha nxt90. . Den er vel så ny at den ikke går under fjorårets?

Vi skal ha nxt90. . Den er vel så ny at den ikke går under fjorårets?
det tviler jeg på. den er veldig fin da. ganske lik bugaboo vognene. jeg har kikka på denne jeg å. mener så fornøyd med bugaboo så det blir en sånn denne gangen å

Vi kjøpte emmaljungaen vår på kattis i strømstad[emoji4] det er sjelden/aldri tilbud på emmaljunga i Norge..

Vi kjøpte emmaljungaen vår på kattis i strømstad[emoji4] det er sjelden/aldri tilbud på emmaljunga i Norge..
Hvor mye sparte du på det?
Er veldi lite kjent med svenske grensene. Hvor er kattis?

Hvor mye sparte du på det?
Er veldi lite kjent med svenske grensene. Hvor er kattis?

Kattis er i strømstad[emoji4] hmm.. husker ikke eksakt.. vi betalte vel i underkant av 10.000 men vi kjøpte stelleveske, voksi pose og noe småtteri ved siden av også for den summen.. google kattis så kan du sammenligne[emoji4]

Jeg har tenkt å kjøpe Emmaljunga Mondial Deluxe dersom det er plass i bilen, må nett sjekke det først :joyful: Men er gaanske masse penger, tror vi må betale ca. 10 500 kr, hvis vi kjøper ny. Følger med på finn og håper det dukker opp en der som er fint brukt. :D

Rudo strømmen har litt tilbud på noen emmsljunga nå. Muligens den i sentrum å men vet ikke

Jeg var råheldig og fikk brukt Emmaljunga, bare brukt til et barn, for 2000,-!

Jeg har tenkt å kjøpe Emmaljunga Mondial Deluxe dersom det er plass i bilen, må nett sjekke det først :joyful: Men er gaanske masse penger, tror vi må betale ca. 10 500 kr, hvis vi kjøper ny. Følger med på finn og håper det dukker opp en der som er fint brukt. :D
Vi har den! Elsker den!

Fikk levert i dag! Også Mondial Duo (deluxe?), pent brukt til ett barn, med sittedel også, for 7000. [emoji1][emoji1360]

c12ab61c7dc169c01fcc6090cbeb9507.jpg

Back
Topp