Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her sliter jeg med å bestemme meg for brun eller grå leatherette..Takk for svar!
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg ender nok opp med den helsvarteIkke om man skal ha edge eller mondial duo. Men om mN skal ha city cross tror jeg at man kan det!
Jeg var også veldig i tvil om farve. Ville ha både svart og grå, men måtte fint bestemme meg for ei farge
Sent from my iPhone
Jeg ender nok opp med den helsvarteHar ikke bestilt enda, men må gjøre det i løpet av april sa de i butikken
![]()
Noen som skal bestille å sverige æ vet om lev.tiden er kortere der? Å må man betale vogna når den bestilles? Har ei venninne fra sverige som skal bestille den for meg så plukker vi den opp der til sommeren
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hei vi har bestilt i sverige. Skulle ha vogna til mnd skiftet juni/juli (da vi er på ferie der da), og fikk beskjed om å bestille senest slutten av april. Trengte ikke å betale noe nå.Noen som skal bestille å sverige æ vet om lev.tiden er kortere der? Å må man betale vogna når den bestilles? Har ei venninne fra sverige som skal bestille den for meg så plukker vi den opp der til sommeren
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Den grå (anthrazit) leatheretten er veeeeldig fin!! Jeg skal kjøpe city cross m. citybag supreme, og hadde bestemt meg for den fargen,- MEN så så jeg at den veier 1 kg mer, og da ble jeg plutselig usikker igjen ;P Tror det blir black/white her. Velger uansett black/white i sportsvogndelen, men vurdere den grå leatheretten på bag fortsatt...Her sliter jeg med å bestemme meg for brun eller grå leatherette..Takk for svar!
Vi valgte dark grey på baggen, å black på sportsdelenHvilken valgte du tilslutt?![]()