Emmaljunga :-)

KSO

Juni12s omtenksomme
VIP
Et spm til dere som har en slik vogn. Hvor mye betalte dere for den? Finner ingen steder der det står hvor mye det koster samlet for understell, sportsdel og bag. Noen her som vil si hvor mye dette koster? :-)

Kommer an på om du skal kjøpe i Norge eller Sverige. Når vi kjøpte vår i 2009 betalte vi rundt 6000 inSverige. Tror de kosta 8000 ca i Norge da. Mener å ha hørt at de koster rundt 10 000 nå, men det har vel blitt litt andre modeller også nå enn da...
Kanskje du må innom en forhandler rett og slett.

Betalte nesten 10 000 for en ny city cross til Haakon i 2012. Det var sportsdel, bag, understell, stelleveske, fottrekk til sportsdelen, myggnetting, regntrekk og koppholder ;)

• Liker
Reactions: KSO
Ok takk for svar dere :-) synes det var vanskelig å finne ut av pris på den. Men sikkert lurt som du sier klatremus, å gå innom en forhandler :-)

Sent from my ME302C using BV Forum mobile app

Betalte 9000 (ca 8000 norske kanskje) svenske for bag, understell, stelleveske, og sportsdel. Tipper den hadde kostet rundt 10-11000 i Norge, da den vi kjøpte var limited edition:)

Fulgte også med regntrekk og stormtrekk. Myggnetting er integrert i kalesjen.

tror vi ga ca 9000 svenske for vår edge duo i sverie, kjøpte i mars 2012 tror je.

vet den kosta ca 15 000 i norge da(inkl alt)

regner med at om du sender en mail til forhandler får du sikkert vite dagens pris, jeg kjøpte på snøvit i Arvika, og de var iallefall veldig service innstilt :)

tror vi ga ca 9000 svenske for vår edge duo i sverie, kjøpte i mars 2012 tror je.

vet den kosta ca 15 000 i norge da(inkl alt)

regner med at om du sender en mail til forhandler får du sikkert vite dagens pris, jeg kjøpte på snøvit i Arvika, og de var iallefall veldig service innstilt :)
Oi, såpass mye ja. Da kostet kanskje vår også noe slikt i Norge da, siden vi betalte like mye i svenske. I Norge mener jeg nemmelig at stelleveske, regntrekket og stormtrekk til sportsvogn må kjøpes utenom. Og da blir det vel fort litt ekstra..,

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Oi, såpass mye ja. Da kostet kanskje vår også noe slikt i Norge da, siden vi betalte like mye i svenske. I Norge mener jeg nemmelig at stelleveske, regntrekket og stormtrekk til sportsvogn må kjøpes utenom. Og da blir det vel fort litt ekstra..,

jeg så en kliss maken til vår rett før vi kjøpte, og da sto den ferdig til henting på en babybutikk på hamar, den var da med stelleveske+++ og det sto faktisk 15 000 på kvitteringen på den.... vet je holdt på å steile for je syns det var kjempe dyrt
Vi har denne:

emmaljunga250-32739.jpg

15000 er stiv pris ass!! Når jeg tenker meg om betalte vi 10 000 svenske. Men ble bare 8000 å betale da vi hentet den fordi jeg betalte 1000 av den som depositum da jeg bestilte den...Den kostet som sagt ekstra fordi den var limited edition..Vogna deres var knallfin! Vi har denne:
ru6y6u4u.jpg

Vi betalte vel 6990,- for vår Limited Edition Nitro City på Bebito i Trondheim mai 2012.

Skjermbilde 2014-02-03 kl. 20.18.05.png

Tror vi ga rundt 8000 svenske for vår city cross i 2010:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Betalte vell 7 eller 8000 svenske inkl. Stelleveske på kattys babyshop i strømstad. Send mld og hør.

Litt ulik pris med ulike understell..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi betalte 4300 sek for våres Nitro City i august 2012. Det var sportsdelen og understellet i en butikk utenfor Göteborg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Betalte vell 7 eller 8000 svenske inkl. Stelleveske på kattys babyshop i strømstad. Send mld og hør.

Litt ulik pris med ulike understell..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi kjøpte også der:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp