Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ingen erfaringer desverre.Monolit skrev:
Men merket du hvor lav city-crossen var? (ca 5 cm lavere enn de andre), også har den heller ikke hvilestilling i ryggen...
Jeg er super fornøyd med vår edge duo. Den er fin for oss som er høye og lett å regulere hvis det er noen lavere som skal trilleidamamma09+12 skrev:.
Den er litt stor og tung, men det er jo meiningen at man skal trille den mest....
Jeg syntes ikke det var noe problem med å lyfte den ut og inn i bilen.
Den fungerer fint på all slags føre. Er ikke den idelle kjøpesentervogn, men den fungerer der også.
-----------------------------
Helt enig med deg,så vi beholder Edge Duoen fra sist
Jeg synes også mondial i marineblått er nydelig, og synes denne passer til både jente og gutt. Og med classic understellet er den enda mer nydelig.kaffikåno skrev:
Vi var og så på den i butikken, men så liker vi også veldig godt den lille skjermen på edgen og tror vi kommer til å velge edge i stedet. Bare så dumt at 2011 modellen i marineblå er så utrolig mye finere enn 2012 modellen :S
Monolit skrev:
Jeg synes også mondial i marineblått er nydelig, og synes denne passer til både jente og gutt. Og med classic understellet er den enda mer nydelig.kaffikåno skrev:
Vi var og så på den i butikken, men så liker vi også veldig godt den lille skjermen på edgen og tror vi kommer til å velge edge i stedet. Bare så dumt at 2011 modellen i marineblå er så utrolig mye finere enn 2012 modellen :S
tusen takk :)
Jeg likte derimor ikke skjermen på edgen :)
men jeg tror jeg blir å ha mondialen