Emmaljunga

jealie26

Gift med forumet
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt emmaljunga billig?

Sverige, hvis du har mulighet til å komme deg dit..

"Billig" så må det vel nesten bli brukt..!? [;)]

ORIGINAL: Pijah

Vet du om noen nettbutikker med priser over de fra sverige?

ORIGINAL: jealie24

Vet ikke om noen med priser dessverre, men gå inn på www.emmaljunga.com der kan du finne alle forhandlerene, og det står adresse til hjemmesiden til dem som har.
Kjøpte min i Sverige til 6000 SEK, men det er 1,5 år siden nå. [:)] Søskenvogn betalte jeg 7800 SEK for i går.

ORIGINAL: Helene...

Vet ikke om noen med priser dessverre, men gå inn på www.emmaljunga.com der kan du finne alle forhandlerene, og det står adresse til hjemmesiden til dem som har.
Kjøpte min i Sverige til 6000 SEK, men det er 1,5 år siden nå. [:)] Søskenvogn betalte jeg 7800 SEK for i går.

Ok...takk [:)] 

ORIGINAL: mamma til Alina!

ORIGINAL: Destiny85

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9467096&sid=8aPqQW70x736032&pos=6&tot=13

Den er ganske greit prisa da, og ikke så gammel vogn [:)]

6200 kr? da kjøper man heller ny vel [;)]

ja heller det..vi ga 7500 for ny edge duo combi fra emmaljunga

Det er jo vogner til 5000 som er nye i emmaljunga jo [:)] falt litt for den smart duo jeg, i hvit..den var fiin den [:)] utrolig fin den du har og....

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9467096&sid=8aPqQW70x736032&pos=6&tot=13

Er ikke prisen inkludert den fancy bilstolen da?

Jo, stemmer det..men har allerede bilstol... [:)] Fant en billig butikk i Sverige...4500 nok der, i norge koster den 7800...så litt forskjell kan du si [:)]

Vi hadde egentlig tenkt til å dra til sverige for og kjøpe vogn, men en vennine (som akkurat har fått en datter) ringte til emmaljunga i sverige for og forhøre seg litt om priser.
der sa de at prisen var den samme som i norge, men at det ble jo litt billigere pga kursen(nok er litt mer verd en sek)
dette gjald edge duo vogna da...vet ikke helt om det gjelder de andre vognene!!

men sjekk på emmaljunga.com, der har de kart over forhandlere i sverige(m/tlf. så du kan ringe)

Er ikke prisen inkludert den fancy bilstolen da?

Jo, stemmer det..men har allerede bilstol... [:)] Fant en billig butikk i Sverige...4500 nok der, i norge koster den 7800...så litt forskjell kan du si [:)]

hei,  hvilken butikk er dette? leiter også etter billig butikk i sverige som selger emmaljunga

babykos

Back
Topp