Emmaljunga white leatherhette

Floken

Forumet er livet
Noen som har denne vognen??

Erfaring med at den blir fort skitten, holder den seg? Lett å tørke bort skit fra den??

Fortell.

Har ikke hvit, men creme. Den er kjempelett å holde ren! Er bare å tørke over med en fuktig klut om det kommer noe på den :) Har kanskje tørket over min 3 ganger på snart 2,5 år, og den ser ren og fin ut :)

Har den vogna, og er stort sett veldig fornøyd - det meste forsvinner med en fuktig klut  :-)  Eneste som sitter helt fast er noe oljesøl fra bilen - vet ikke helt hvordan jeg skal få den flekken vekk uten å ødelegge "skinnet"...

Herlig!! Da er det ikke tvil om hvilke vogn jeg skal ha visst den holder seg så bra

Det eneste jeg kommer på, som kan være lurt å passe litt på, er at vogna ikke står hele tiden med kalessjen nede. Jeg har nemlig stort sett vogna i bilen, og da må kalessjen være nede, og den har fått noen ørsmå sprekker i skinnet der det folder seg når man legger den ned.

Jeg har den i både bag og sportsdel. Bag'en ser jo ubrukt ut, men sportsdelen har fått litt "merker" med tiden. Vanlig skitt er bare å tørke bort, men jeg tror merkene på min kommer fra bilen (ut og inn). Det blir jo litt mer skitt på sportsdelen, siden bruken er litt mer "heavy"..

Angrer ikke på kjøpet mitt for den er jo bare råfin, men kjøper muligens en mørkere Emmaljunga til eventuell nestemann (og beholder den hvite bagen) ;)

Back
Topp