Emmaljunga vs Simo

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Har hørt at flere har sagt at Emmaljunga er så mye større liggebag enn Simo.
Men nå sjekket jeg websiden til Emmaljunga for kunne tenke meg større bag.
Og Simo er 84cm lang oppi bagen og Emmaljunga 79 faktisk
Og bredde er 33cm på Simo og 34 på Emmaljunga.

Så Simo er jo større. Har dere hørt dette før som jeg? Blei litt skuffa jeg[8D]

er forskjell på emmaljunga bagene da ? om du sjekket city bagen eller den andre ? vet ikke målene jeg så, men er god nok plass i emmaljunga bagene uansett da [;)]

ORIGINAL: Tanrette

er forskjell på emmaljunga bagene da ? om du sjekket city bagen eller den andre ? vet ikke målene jeg så, men er god nok plass i emmaljunga bagene uansett da [;)]

var samme mål på begge bagvognene og City Cross.

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: Tanrette

var samme mål på begge bagvognene og City Cross.

for den citycross bagen er ihvertfall smalere nederst ved bena[;)] lengden vet jeg ikke så kan egentlig ikke svare men[:-]

men emmaljunga er en bedre vogn[8D]

ORIGINAL: lille nuppa

Overhode ikke!

venninna mi måtte bytte til sportsdel når jenta var 4 mnd.. Ho hadde citycross. Helt normal unge[;)] Jeg brukte simo baggen til mi jente til ho var 9 mnd.. Men kunna brukt den lengre[:)]

ORIGINAL: Gitte__

venninna mi måtte bytte til sportsdel når jenta var 4 mnd.. Ho hadde citycross. Helt normal unge[;)] Jeg brukte simo baggen til mi jente til ho var 9 mnd.. Men kunna brukt den lengre[:)]

Jeg brukte simobag til jenta mi var sikkert like gammel. Varte jo lenge. Så syns det var så rart at jeg har hørt mange skryte av at jada, emmaljunga er mye mer romslig[:-]
Kunne vært spennende med en annen vogn, men kan ikke tenke meg at den er bedre enn Simo sånn sett.
Min er nå brukt til 3 barn, og kunne fint brukt den til en til, men tror jeg sender den med Tiril i barnehagen i august.

Jeg har simo duo, og kunne ikke tenkt meg en annen vogn. Kjenner flere med emmaljunga som klager over at de måtte bytte så innmari tidlig.
Snuppa mi er straks 6mnd, og har fortsatt god plass i bagen, selv om vi har tjukk pose nedi [:D]  Og hu er 71 lang [:)]

Vi har Emmaljunga og byttet til sportsdel da han var 7 mnd.
Men det var fordi det var juli og vi skulle på ferie, så det var praktisk - pluss at han satt bedre.
Vi kunne ha brukt bagen mye lenger.
Og for the record, guttungen har alltid vært 2 cm lenger enn snittet [;)]

ORIGINAL: H i l l a

Overhode ikke!

Amen!

KLART bedre!

I vårt tilfelle var det greit at emmaljunga baggen var mindre siden ungen ikke var så lang. Ungen har fortsatt plass, men er for aktiv for en liggebag. City crossen har jo full liggestilling, så da gjorde det ikke så mye å bytte da han var ca 7 måneder.

Jeg syns emmaljunga city cross er en go all rounder vogn. Kan brukes i ulike terreng, går an å få med seg på bussen og er lett å løfte. Veier jo mye mindre enn simoen. For oss var den det beste valget siden vi ikke har bil.

ORIGINAL: Vilnus

I vårt tilfelle var det greit at emmaljunga baggen var mindre siden ungen ikke var så lang. Ungen har fortsatt plass, men er for aktiv for en liggebag. City crossen har jo full liggestilling, så da gjorde det ikke så mye å bytte da han var ca 7 måneder.

Jeg syns emmaljunga city cross er en go all rounder vogn. Kan brukes i ulike terreng, går an å få med seg på bussen og er lett å løfte. Veier jo mye mindre enn simoen. For oss var den det beste valget siden vi ikke har bil.

Er ikke den lavere enn de vanlige dypvognene?
Har kikket på den selv, men dumt om jeg må bøye meg lenger ned enn nødvendig[:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: Gitte__

Jeg brukte simobag til jenta mi var sikkert like gammel. Varte jo lenge. Så syns det var så rart at jeg har hørt mange skryte av at jada, emmaljunga er mye mer romslig[:-]
Kunne vært spennende med en annen vogn, men kan ikke tenke meg at den er bedre enn Simo sånn sett.
Min er nå brukt til 3 barn, og kunne fint brukt den til en til, men tror jeg sender den med Tiril i barnehagen i august.

Ja, vi vurderte ei anna vogn til snuppa.. Men fant ingen som hadde alt det vi liker med simo[:-][&:]

Jeg elsker emmaljunga God plass og veldig fin å se på[:D] Hvertfall sammenlignet med simo som jeg syns er[&:]

simo er VELDIG tung!!!

men emmaljunga city bagen er LITEN!! gutten minhadde ikke plass i den lenger da han var 6 mnd!
men man får jo større bager da!!

Back
Topp