Emmaljunga vogner

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Må bare få klarhet i en ting. Og sikkert mine gravid hormoner som irriterer seg over det. Ser alle skriver at de har emmaljunga mondial deluxe. Men det er ho understellet som heter deluxe. For jeg har da på deres skrivemåte, emmaljunga edge deluxe. Man må ikke kjøpe mondial for å få det understellet. Mondial og edge har akkurat de samme festene så de passer på de samme understellene. Som sagt gravid hormoner, men har også måtte diskutert dette noen ganger. Får legge ved bilde av min edge deluxe.

Og igjen gravid hormoner så kan irritere meg over tullete ting, men har fått spm og jeg har mondial i stedet for edge ( at jeg har tatt feil) og fått beskjed om at det ikke er mulig.

Vedlegg

• 1440962959915.jpg
    1440962959915.jpg
    70,1 KB · Visninger: 141
Det stemmer at understellet ditt er deluxe:)

Antakelig sier de det fordi nettsiden også oprerer med det?

http://www.emmaljunga.no/vare-barnevogner/

mondual duo combi
mondial deluxe
edge

Alle tre kan fås med de samme understellene, det er farge/stoff utvalget som er forskjellen egentlig .

Hehe, ikke greit å holde styr på alt:) Emmaljunga kommer jo stadig med noe nytt også. Jeg visste ikke det hvertfall.

Antakelig sier de det fordi nettsiden også oprerer med det?

http://www.emmaljunga.no/vare-barnevogner/

mondual duo combi
mondial deluxe
edge

Alle tre kan fås med de samme understellene, det er farge/stoff utvalget som er forskjellen egentlig .
Ja jeg fant det ut ved å gå inn på de forskjellige typer understell og sportsdeler/bager på en svensk side. Alle understellene der står det hvem det er til og det står mondial/edge på de til de to vognene. Men jeg kjøpte ikke vogna sånn. Kjøpte den med svingbart understell og det deluxe understellet kjøpte min svigerfar i Sverige for meg. Han har ett kontor i Sverige også ved flere barnebutikker. Synes de svenske sidene opplyser mer om sånt enn de norske.

I katalogen er mondial deluxe de med litt skinn på, mens mondial er ensfarget og edge er litt mindre bag som er ensfarget. Alle vognene bruker samme understell

I katalogen er mondial deluxe de med litt skinn på, mens mondial er ensfarget og edge er litt mindre bag som er ensfarget. Alle vognene bruker samme understell
Ja er det. Men på emmaljunga sine nettsider og på understellet så står det at det heter deluxe. Får ikke tatt bilde av det må siden vognen står på rommet der ungen sover nå.

Understellet heter deluxe ja, men du kan kjøpe mondial deluxe med er annet understell også, de har genialt nok samme navn både på et type bagger og et understell

Du har Edge med deluxe understell, noen har mondial deluxe med deluxe understell. Bagen alene heter mondial deluxe.

Understellet heter deluxe ja, men du kan kjøpe mondial deluxe med er annet understell også, de har genialt nok samme navn både på et type bagger og et understell
Ja det er jo genialt. Burde vel kanskje hatt to forskjellige navn de to tingene. Det blir jo ganske forvirrende. Og rart mondial har så mange navn i forhold til edge, eller så husker jeg ikke hva min heter.

Må bare få klarhet i en ting. Og sikkert mine gravid hormoner som irriterer seg over det. Ser alle skriver at de har emmaljunga mondial deluxe. Men det er ho understellet som heter deluxe. For jeg har da på deres skrivemåte, emmaljunga edge deluxe. Man må ikke kjøpe mondial for å få det understellet. Mondial og edge har akkurat de samme festene så de passer på de samme understellene. Som sagt gravid hormoner, men har også måtte diskutert dette noen ganger. Får legge ved bilde av min edge deluxe.

Og igjen gravid hormoner så kan irritere meg over tullete ting, men har fått spm og jeg har mondial i stedet for edge ( at jeg har tatt feil) og fått beskjed om at det ikke er mulig.

Du har for lite å irritere deg over :D

Jeg har Emmaljunga Mondial Deluxe -med- Deluxe understell. Det er riktig som GitteW sier :) Så du tar altså feil, og kan trygt slutte å irritere deg :laughing025

Du har for lite å irritere deg over :D

Jeg har Emmaljunga Mondial Deluxe -med- Deluxe understell. Det er riktig som GitteW sier :) Så du tar altså feil, og kan trygt slutte å irritere deg :laughing025
Irritasjonen var at folk sa at jeg måtte ha mondial med det understellet. Og at jeg tok feil ang at jeg har edge. Og det faktum at to forskjellige ting har samme navn som kommer frem lengre ned i saken.

Skal jeg være kverulant nå? Jeg fant det dere mener og fant bagen. Den heter ikke mondial de luxe, men mondial classic de luxe. Så er en liten forskjell i navnet som kan gjøre det mindre forvirrende.

Back
Topp