Emmaljunga vogn

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Hvilken farge har dere på vogna deres, vis gjerne bilde :)

Lurer på om fargene er som de ser ut på bildene på nettsiden til emmaljunga.

Har brown flowers, vil tro den er lik den som heter brown cherry nå bare ulikt mønster :) syns den er lik som på bilde, men kanskje enda finere i virkeligheten :) er noe med å få sollys på vogna :)

Jeg har lyst på luxury tweed på min edge duo, men er litt spent på hvordan denne ser ut i virkeligheten :happy:

Jeg har lyst på luxury tweed på min edge duo, men er litt spent på hvordan denne ser ut i virkeligheten :happy:
I butikken hvor jeg kjøpte vår fikk jeg lov til å se på stoff prøver av de forskjellige fargene, ikke bare bilder.

Oi, da skal jeg stikke ned på den utstyrsbutikken som fører Emmaljunga, de "må" jo nesten ha stoffprøver de også? :p
Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg var på barnevognhuset Rudo på Strømmen.
De har sikkert disse stoffprøvene flere steder også.

For meg var det en stor fordel.
Likte den fargen som heter Boston veldig godt, men venter en gutt, og syns den lyse fargen ser litt svak rosa ut på bildet.
Det er den ikke i virkeligheten :)

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg var på barnevognhuset Rudo på Strømmen.
De har sikkert disse stoffprøvene flere steder også.

For meg var det en stor fordel.
Likte den fargen som heter Boston veldig godt, men venter en gutt, og syns den lyse fargen ser litt svak rosa ut på bildet.
Det er den ikke i virkeligheten :)

Nei, jeg bor nok i Harstad, så det er jo et liiite stykke unna Strømmen :p Tenkte ikke så langt da jeg var der i desember :hilarious:
Men skal ta en telefon ned til dem og høre om dem har prøver her :) Er så irriterende om farga absolutt ikke er slik som jeg tenker :nailbiting:

Det er en av fargene jeg syntes er finest på bilde, så er også spent på hvordan den ser ut i virkeligheten :)

Oi, da skal jeg stikke ned på den utstyrsbutikken som fører Emmaljunga, de "må" jo nesten ha stoffprøver de også? :p

Det hadde de på butikken der jeg kjøpte min også :) Jeg syntes den var så som så på fargeprøven men var den jeg likte best.
Da hele vogna kom var den mye finere. Er veldig nøgd :)

ImageUploadedByBV Forum1422963763.231495.jpg
Vi har bestilt Dallas til mondialen vår :)
Jeg kikket på den på nettet men syntes ikke den så ,sååå fin ut da. Men da jeg så den i butikken falt jeg helt pladask ,mye finere da :)

De hadde også fargeprøver der jeg kjøpte vogna :)

ImageUploadedByBV Forum1422964211.947735.jpg

Vi har denne. Edge duo med fargen silver check. Er usikker på om den fargen fås lenger. Kjøpte den i 2012. Og ja, den er like fin i virkeligheten som på bildet. :D

Vi har svart! :) veldig fornøyd.

Ei venninne har brown flowers, den er NYDELIG :) Også ei som har den samme i grå. Fin den også! :)

Marineblå vognene til Emmaljunga elsker jeg!! :D De er flotte

Vis vedlegget 101885

Vi har denne. Edge duo med fargen silver check. Er usikker på om den fargen fås lenger. Kjøpte den i 2012. Og ja, den er like fin i virkeligheten som på bildet. :D
Slik hadde me i bagdelen til city cross, så hadde med svart croc (skinnlignende) på sportsdelen. Anbefalar veldig å ha skinn på sportsdelen. Søl og gris kan berre tørkes av med ein klut, slepp å ta av heile trekket og vaske i maskin:)

Back
Topp