Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har den samme, men er en anelse grønnere ute enn inne. Nydelig fargeHar Dakar. Er ganske lik som på bildet i virkeligheten![]()

I butikken hvor jeg kjøpte vår fikk jeg lov til å se på stoff prøver av de forskjellige fargene, ikke bare bilder.Jeg har lyst på luxury tweed på min edge duo, men er litt spent på hvordan denne ser ut i virkeligheten![]()
I butikken hvor jeg kjøpte vår fikk jeg lov til å se på stoff prøver av de forskjellige fargene, ikke bare bilder.
Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg var på barnevognhuset Rudo på Strømmen.Oi, da skal jeg stikke ned på den utstyrsbutikken som fører Emmaljunga, de "må" jo nesten ha stoffprøver de også?![]()
Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg var på barnevognhuset Rudo på Strømmen.
De har sikkert disse stoffprøvene flere steder også.
For meg var det en stor fordel.
Likte den fargen som heter Boston veldig godt, men venter en gutt, og syns den lyse fargen ser litt svak rosa ut på bildet.
Det er den ikke i virkeligheten![]()

Jeg har lyst på luxury tweed på min edge duo, men er litt spent på hvordan denne ser ut i virkeligheten![]()
Oi, da skal jeg stikke ned på den utstyrsbutikken som fører Emmaljunga, de "må" jo nesten ha stoffprøver de også?![]()
Slik hadde me i bagdelen til city cross, så hadde med svart croc (skinnlignende) på sportsdelen. Anbefalar veldig å ha skinn på sportsdelen. Søl og gris kan berre tørkes av med ein klut, slepp å ta av heile trekket og vaske i maskinVis vedlegget 101885
Vi har denne. Edge duo med fargen silver check. Er usikker på om den fargen fås lenger. Kjøpte den i 2012. Og ja, den er like fin i virkeligheten som på bildet.![]()