emmaljunga vogn

MissLindi

Betatt av forumet
I morgen skal vi hente vogna i Sverige. Men jeg har holdt av to stk, en blå og en hvit. Edge duo vogner. Den ene er hvit og i skinn. Den andre i dyp blå og kanskje mer praktisk farge. Jeg og mannen min er uenige da.. Så det blir vel litt diskusjon på veien om hvilken vogn vi ender opp med. Hvem som vil ha hvilken farge er dumt spørsmål kanskje. Egentlig bare en bagatell da. Typisk jenter å være så nøye med farger og sånn. Her er hvertfall den hvite. Syntes den er så fin.. Forresten utrolig bra service på Kattis babyshop i Strømstad.

Syntes den hvite er fin jeg da [:D] Og siden det er skinn kan du jo vaske av den med en våt klut om den blir møkkete.. men de mørke fargene syntes det ikke så godt, men de blir sol bleket da, så er fordeler og ulemper med begge.
har selv valgt en lys emmaljunga edge duo, satser på at det går bra :0)

jeg hadde ikke valgt hvit, fordi den garanert blir skitten her i Tigerstaden..fin vogn da! men jeg er nok for praktisk av meg [:D]

Skinnvognene fra emmaljunga kan lett holdes rene med litt zalovann [:D]
Evt litt mer fettholdig såpe som grønnsåpe etterpå bare for å ikke tørke skinnet.
Funker som bare det!

Den hvite er lekker, og når det er skinn så er det lett å få vekk møkka! :) Men blå er også fiint, og tidløst.

Jeg har Bugaboo Cameleon og kan bytte farger som jeg vil, jeg. [:D]

Akkurat nå er den beige med kalesje og bagtrekk i mørk denim.

Jeg ville valgt skinnvogna. Den er lekker og lett å holde ren, men jeg hadde vært redd for skrapemerker i skinnet.

Den hvite er kjempelekker! Det er en knallfin stelleveske i skinn som hører til også[:)]

Vi har den mørkeblå som vi brukte sist. Har vert utrolig fornøyd med den også! Ikke er den noe skitten heller [;)]

jeg ville ikke gått for den hvite. den er superlekker og sikkert ikke vanskelig å vaske av, men hvitt må vel nesten vaskes etter hver trilletur. det høres litt for slitsomt ut når man er nybakt mor og har mer enn nok med å passe et spedbarn[;)]

Vi har kjøpt den hvite vognen hos Kattis i Sverige [:)] Står her i stuen å lyyyser opp hele rommet [:D] Var også veldig usikker om vi skulle ta den hvite eller en mørkere....men d var jo den hvite jeg helst ville ha så da ble d den [:)] Synes den er så fiiiin :) Møkk får den bare tål å kan jo vaskes m ei fille siden d er skinn [:)]

syns den hvite er rålekker.
Ta den du syns er finest du:)
Alt trener ikke å være superpraktisk hele tiden.
Ha med noen våtservietter i den matchende stellevesken:)

Vi har den vognen i hvit 2009 modell kjøpt i desember 2008, å den er like fin enda[:)] Er verdens enkleste å holde ren, bare tørke over med en klut en gang i blandt...
Har ikke angret på at vi kjøpte den lyse for det er som noen allerede har sagt, de mørke falmer fort i sola å det er ikke særlig pent.
Møkk kan iværtfall vaskes bort[:D]
hadde kjøpt den hvite uten tvil[8D]

Kjøp den hvite i bag delen og det blå til sportsdelen!! Vi skal jo bruke baggen mest på sommeren alikevel;) 

Å går det ann? Skal spørre. Kanskje vi møtes på midten, å velger som du sier hvit i bag del og blå i sportsdel. Det hadde vært genialt. Ellers så ender vi sikkert opp med blå. Den varer kanskje lenger med tanke på holdbarhet. Og jeg kommer til å gå masse turer på skogsveier, også i regnvær. For vi bor på landet. Men den hvite er den lekreste. Sukk..

ORIGINAL: Maibaby10

Kjøp den hvite i bag delen og det blå til sportsdelen!! Vi skal jo bruke baggen mest på sommeren alikevel;) 

Det er ikke noe problem, det er seperate deler. En venninne kjøpte 2 forskjellige farger på Kattis babyshop i strømstad for et par uker siden:)

lykke til med avgjørelsen, du blir nok fornøyd uansett:)

ORIGINAL: MissLindi

Å går det ann? Skal spørre. Kanskje vi møtes på midten, å velger som du sier hvit i bag del og blå i sportsdel. Det hadde vært genialt. Ellers så ender vi sikkert opp med blå. Den varer kanskje lenger med tanke på holdbarhet. Og jeg kommer til å gå masse turer på skogsveier, også i regnvær. For vi bor på landet. Men den hvite er den lekreste. Sukk..

ORIGINAL: Maibaby10

VI har kjøpt emmaljunga i to farger[:)] Bagen er dark beige (skrives det sånn? hihi), mens sittedelen er svart. Greit å variere litt[:)]

samme som meg :0)
ORIGINAL: jente05

VI har kjøpt emmaljunga i to farger[:)] Bagen er dark beige (skrives det sånn? hihi), mens sittedelen er svart. Greit å variere litt[:)]

Det gikk visst ikke å kjøpe to farger på emmaljunga edge duo, men på city bag vogna gikk det. Så jeg endte opp med blå. Var i grunn veldig fornøyd. Den hvite var nok hakket finere å se på, men fornuften i meg sa at jeg burde gå for den blå.

Back
Topp