Emmaljunga vogn, hvilke farge?

Babytanker

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Da har jeg og mannen havnet i et fargevalg dilemma! :-) Vi reiste for å se på vogn og tenkte at vi sikkert ville ende opp med grå nyanse. Men da vi kom inn i butikken så var årets nye farger utstilt. Og der sto det ei nydelig blå vogn ved siden av ei nydelig grå vogn!
Fargenavn: Lounge Navy og Lounge Grey.

Noen som har noe erfaring med flekker, falming osv på emmaljunga vogner?
Noe som kan være avgjørende for valg av farge?

Legger ved bilder av bagvogn og stelleveske for å lettere vise fargene.

ImageUploadedByBV Forum1483272906.769177.jpgImageUploadedByBV Forum1483272919.085443.jpgImageUploadedByBV Forum1483272929.704172.jpgImageUploadedByBV Forum1483272940.006071.jpg

Navy er uten tvil finest! Grå synes jeg er for kjedelig.
Vurderte Lounge Navy når jeg skulle kjøpe, men så kjøpte jeg en fra 2016-kolleksjonen på tilbud.

Jeg er veldig glad i grå selv, og hadde en grå tfk, så ville valgt grå. [emoji6]

Har selv en grå edge, men den har hvite og limefargede detaljer. Denne grå syns jeg ble litt for grå, hadd valgt navy :)

Kjøpte edge duo i lounge gray i oktober 2015, plutten har sovet ute i den i allskens vær her på trøndelagskysten og jeg vil påstå at den ser så god som ny ut etter å ha vært i bruk ute omtrent hver dag i over et år. Bare å vaske av flekker etterhvert som de dukker opp og spyle understellet. Jeg kan ikke se at fargen har falmet enda :)

Jeg har nå bestilt en lounge navy vogn etter mye frem og tilbake. Men når jeg innså at ca 14 av 20 gravide her hjemme har bestilt lounge grey og ingen lounge navy. Da ble valget mitt enkelt! [emoji23]

Back
Topp