Emmaljunga ventetid?

Kilikina

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Julibarna 2019
Hvor lenge har du måttet vente på ei Emmaljungavogn (kjøpt på Barnas hus)??

Bestilte/kjøpte ei (superviking oliven) for 13uker siden, og den er enda ikke kommet...de sa den skulle komme forrige uke, når jeg var å hørte tidligere. Og tidligere denne uken fikk jeg beskjed om at forsendelsen var forsinket, og de ventet inn hvert øyeblikk....
Termin om 12dager, så skulle gjerne hatt den snart [emoji57]

Jeg vet ikke ang Emmalgjunga på Barnas Hus, men så de la ut på instagram tror jeg at de hadde fått masse Emmalgjunga til butikken på Tiller her om dagen og var kjempefornøyd med det. Så kanskje din også kommer nå?

Jeg synes nå uansett ikke det var så veldig god kundeservice "den er forsinket", de ser vel at du trenger den snart. Det må jo gå an for de å ringe til noen et annet sted i systemet som kan finne ut når de kommer?

Vet ikke om det har noen sammenheng, men vi går å venter på en emaljunga scooter... ikke kjøpt på barnas hus, men den var også forsinket... første emaljungaen vi kjøpte for litt over et år siden kom etter kun et par uker :)

Det er veldig lang ventetid på Emmaljunga. Tror de får inn fler bestillinger enn de har mulighet til å lage med en gang. Tok vell 10 uker for oss å få den også skillet 2015/2016.

Det kan dessverre skje forsinkelser under produksjon som igjen fører til forsinket leveringstid. Det er dessverre ikke så mye de som jobber i butikk får gjort med det..

Jeg har forstått det slik at de ver uke produserer en og en farge, det er også derfor at det er så lang ventetid. Altså i uke 17 så lager de alle de grå vognene, uke 18 alle de blå osv. Og blir det forsinkelser, så blir dette også forskjøvet. Vi endte også opp med å bestille en emmaljunga vogn, skulle vært levert i uke 17, har enda ikke fått den..

Det kan dessverre skje forsinkelser under produksjon som igjen fører til forsinket leveringstid. Det er dessverre ikke så mye de som jobber i butikk får gjort med det..

Nei, det skjønner jo jeg også, men hadde vært greit om de kunne sjekket opp, og gitt meg et ordentlig svar på hvor den ble av. Fikk den endelig i går da [emoji846]

Fikk endelig vogna i går [emoji3] 1uke før termin, og ikke født enda, så det holdt jo [emoji6] det som kanskje irriterte meg mest var måten man ble mottatt på i butikken, når jeg var å spurte. Ikke sjekket de ordentlig opp heller. Men i går møtte jeg på ei anna (daglig leder?) og hun skjønte at jeg lurte på hvor den ble av, og sjekket det ekstra opp. Og hun kunne fortelle at produksjonsdato var i uke 20, så hvorfor kunne ikke de andre se det..?! Så de ventet den inn denne eller neste uke da. Hun skulle sjekke nærmere opp, og ringe meg tilbake. Når hun ringte etter en halvtime, så hadde vognen kommet med varene rett etter jeg var gått. [emoji846]

Jeg har forstått det slik at de ver uke produserer en og en farge, det er også derfor at det er så lang ventetid. Altså i uke 17 så lager de alle de grå vognene, uke 18 alle de blå osv. Og blir det forsinkelser, så blir dette også forskjøvet. Vi endte også opp med å bestille en emmaljunga vogn, skulle vært levert i uke 17, har enda ikke fått den..

Fikk endelig min i går [emoji3] får håpe din kommet snart da!!

Fikk endelig vogna i går [emoji3] 1uke før termin, og ikke født enda, så det holdt jo [emoji6] det som kanskje irriterte meg mest var måten man ble mottatt på i butikken, når jeg var å spurte. Ikke sjekket de ordentlig opp heller. Men i går møtte jeg på ei anna (daglig leder?) og hun skjønte at jeg lurte på hvor den ble av, og sjekket det ekstra opp. Og hun kunne fortelle at produksjonsdato var i uke 20, så hvorfor kunne ikke de andre se det..?! Så de ventet den inn denne eller neste uke da. Hun skulle sjekke nærmere opp, og ringe meg tilbake. Når hun ringte etter en halvtime, så hadde vognen kommet med varene rett etter jeg var gått. [emoji846]

Så bra du fikk den i tide! :) Hvilken barnas hus butikk er det forresten snakk om?

Så bra du fikk den i tide! :) Hvilken barnas hus butikk er det forresten snakk om?

Det er ikke så nøye [emoji6] har ikke lyst å henge for mye ut. Skulle nok ikke skrevet at det var barnas hus en gang, men når man er lei og frustrert [emoji12]

Det er ikke så nøye [emoji6] har ikke lyst å henge for mye ut. Skulle nok ikke skrevet at det var barnas hus en gang, men når man er lei og frustrert [emoji12]
Hehe, ser ikke på dette som å henge ut [emoji14] Er lov å være lei og frustrert når man har ventet såpass lenge og gjerne vil ha ting klart før termin :)

Tok 6 uker fra vi bestilte til vi fikk den[emoji4] de ulike fargene/modellene har ulike produksjonsuker.

Back
Topp