Emmaljunga? Sverige?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Noen som vet prisene på Kattis i Strømstad iforhold til kjøpbarnevogn.no? :) Tenker spesielt på dobbel viking hvis noen vet det, men og generelt sett :)

babyjente 27 Juli ♡

Hei

Jeg sendte en Mail til Kattis for noen år siden og fikk ganske raskt svar, så vil anbefale deg å gjøre det samme jeg husker desverre ikke prisen, men det var litt billigere enn i Norge.

Vi endte allikevel opp med å kjøpe vogn i Norge, fant en utstillingsvogn på babyshop som det var 25% rabatt på

Hei

Jeg sendte en Mail til Kattis for noen år siden og fikk ganske raskt svar, så vil anbefale deg å gjøre det samme jeg husker desverre ikke prisen, men det var litt billigere enn i Norge.

Vi endte allikevel opp med å kjøpe vogn i Norge, fant en utstillingsvogn på babyshop som det var 25% rabatt på

Okei, tusen takk for svar! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Bare hyggelig

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi kjøpte barnevogn på kattis, ble 2500 kr billigere enn i norge.. men det var ikke dobbel viking...

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte emmaljunga edge duo på kattis å sparte noen tusen, husker ikke akkuratt hvor mye, men sparte litt :)
Og det er suuuuper service der! Veldig hyggelige å hjelpsomme der :)

Sendt fra iphone via bv forums app

ikke alle emmaljunga vognene di sender fra kjopbarnvagn i posten så det må hentes i karlstad da nesten 3 timer kjøretur fra strømstad så det er sagt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

ikke alle emmaljunga vognene di sender fra kjopbarnvagn i posten så det må hentes i karlstad da nesten 3 timer kjøretur fra strømstad så det er sagt :)

Ja vet, derfor eg tenkte hvis d var noelunne samme pris på kattis så gidde eg jo ikkje det ;)

babyjente 27 Juli ♡

åå ja.. sorry :p

Back
Topp