Emmaljunga SuperViking

Guroes

Flørter med forumet
Puh! Da har vi, etter flerfoldige timer i butikker, på nett og i tenkeboksen, bestemt oss for vogn - og bestilt den! Det ble en Emmaljunga SuperViking med svart understell og lufthjul. Gleder meg sånn til å få den i hus! :) For oss var det viktig med en nett bagdel, et robust understell med god demping og svingbare (luft)hjul, og ergonomisk sportsdel som kan brukes begge veier.

Er det noen som har erfaringer med SuperViking? :) (helst gode da, siden det ikke er noen vei tilbake nå :p ) Noen andre som har bestemt seg for vogn og er fornøyd med valget? :)

Har erfaring med Super Nitro og den minner jo mye :D Er superduperfornøyd og vi gikk for den fordi vi ville ha kraftigere bagdel :) Vi valgte å ikke gå for lufthjul da de punkterer i ett sett, særlig her som vi har mye grus å gå på.
Men du kommer til å bli superfornøyd med kjørekomforten på Super Viking. En deilig vogn på alle måter! God fornøyelse :D

Vi har både viking(ikke super) og dobbel viking, begge med lufthjul. Aldri punktert og begge vognene har vært med på skogstur på sti mange ganger. Ungene både sitter og ligger veldig godt i vognen. Ungen på 2,5 år har god plass i den til og med på vinteren med vognpose, og modellen min er smalere enn modellen din. Regner med du blir strålende fornøyd:D

Herlig! Takk for svar :) :) Satser på at hjulene ikke punkterer, og at vi ellers blir godt fornøyde. Det er jo litt av en investering :D

Gratulerer med vognvalget! Ønsker meg den selv:) Har du tenkt å kjøpe ekstra kalesje? Er så mange fine å velge på:)

Har bestilt nøyaktig samme vogn :D I fargen lounge grey :) Kas farge valgte dokkar?

Eg har superviking med eccohjul då :) bruker den som både søskenvogn og enkelvogn og er veldigveldig fornøyd med den :) har hatt 10 andre vogner før denne i løpet av 2,5 år :P og denne er kommet for å bli til vi e ferdig med vogn :)

Gratulerer med vognvalget! Ønsker meg den selv:) Har du tenkt å kjøpe ekstra kalesje? Er så mange fine å velge på:)
Takk! :) Vi kjøpte med ekstra sommer-kalesje til bagdelen, siden vi venter maibaby :) Og så får vi se hva tiden (og lommeboken) bringer av andre, fargerike kalesjer! Det er veldig mange fine farger, synes det er en av bonusene med akkurat denne vogna!

Har bestilt nøyaktig samme vogn :D I fargen lounge grey :) Kas farge valgte dokkar?
Hurra! Gratulerer med vogn :D Vi bestilte i svart, stod mellom den og grå :) Begge er jo så fine... :) Håper vi blir fornøyde!

Takk! :) Vi kjøpte med ekstra sommer-kalesje til bagdelen, siden vi venter maibaby :) Og så får vi se hva tiden (og lommeboken) bringer av andre, fargerike kalesjer! Det er veldig mange fine farger, synes det er en av bonusene med akkurat denne vogna!
Ja, det er gøy å kunne variere:) Jeg har selv en Buddy s (omtrent like nye scooter) med lilla kalesje, stelleveske og sittepute. Elsker å matsje! Vurderer viking eller superviking som bagvogn om jeg blir gavid igjen.

Eg har superviking med eccohjul då :) bruker den som både søskenvogn og enkelvogn og er veldigveldig fornøyd med den :) har hatt 10 andre vogner før denne i løpet av 2,5 år :P og denne er kommet for å bli til vi e ferdig med vogn :)
Så godt å høre at du er fornøyd med den - til og med etter så mange andre vogner :D Det er jo veldig mange å velge mellom der ute, hadde aldri forestilt meg det før jeg ble gravid, haha. Vogn er vogn, liksom... :p

Det er jo en stor fordel at Super Viking kan brukes som søskenvogn på sikt også :) Dette blir vår første, så det tar jo noen år før de evnt blir to som må sloss om vogna, men fint å ha muligheten etterhvert :)

Så godt å høre at du er fornøyd med den - til og med etter så mange andre vogner :D Det er jo veldig mange å velge mellom der ute, hadde aldri forestilt meg det før jeg ble gravid, haha. Vogn er vogn, liksom... :p

Det er jo en stor fordel at Super Viking kan brukes som søskenvogn på sikt også :) Dette blir vår første, så det tar jo noen år før de evnt blir to som må sloss om vogna, men fint å ha muligheten etterhvert :)

Eg har 2 stk som er 2,5 år og 1 år, venter nr 3 til sommeren så vi trenger søskenvogn en god stund til ;) hehe :) mangler bare bag :) Og ja veldig mye å velge mellom der ute :D

Vi har også kjøpt superviking, både bag og sportsdel, i fargen lounge grey :D Har ikke prøvd den mer enn i butikken enda da, skal hente den neste uke, men tror vi kommer til å bli veldig fornøyd :D Også ser den jo superstilig ut, synes bagen ser finere ut enn den vanlige city-bagen ;)

Back
Topp