Emmaljunga Super Viking

Vi har den, ut prøvd den på en liten trilletur, men knerten er litt liten for sittedel enda! Eneste jeg har å sammenligne med er edge da mi søster har den. Super viking er ganske mye smalere og enklere enn edge. Edge kan man legge ryggen helt flatt, mens på super viking er det e posisjoner man kan stille inn hele setet, dvs får ikke lagt ned ryggen helt. Solskjermen på super viking går helt ned til setet omtrent så den er super. Hele delen er også lett og kan legges ganske mye sammen. Gleder meg til å begynne å bruke sittedelen :) vi har understell som jeg ikke er helt sikker på hva heter, men er emmaljunga med de største, groveste hjulene og brunt skinn på håndtaket

Edit: e posisjoner=3 posisjoner. Og vi har svingbare hjul på understellet, helt genialt!

Jeg har vogna. Har vært super fornøyd med bagen, og dempinga i vogna. Nå har jeg brukt sittedelen i ca en mnd, og det fungerer greit. Elsker kalesja, den er perfekt! Jeg er derimot ikke super glad i ergonomisk sittedel, og synes hun sitter litt høyt når hun skal sove. Men hun er bare 8.mnd da. Har hørt om mange som er fornøyde. Ellers støtter delen godt opp rundt henne, og hun virker fornøyd. [emoji4]

Vi har hatt den hele vogntiden med første og har ikke tenkt å bytte den ut nå til nr 2. Har vært veldig fornøyd!

Kjekt å høre at så mange er fornøyd, jeg kjøpte nettopp denne selv og gleder meg sååå masse til å teste den. Jeg liker den hittil veldig godt:-)

Back
Topp