Emmaljunga Super Viking

Ransua

Gift med forumet
Hei.

Jeg har denne vognen og er veldig fornøyd med den. Skulle bytte til sportsdel i dag, men ble en smule usikker nå.

Det går å justere ryggstøtte i tre trinn, men jeg er litt usikker på om det er sånn andre sportsdeler er? Altså, på andre vogner? Syns babyen satt veldig bra, men lå med et knekk i hoften og bena litt opp...

Noen som har erfaring og vil dele?

Ja, har den. Den er ergonomisk, og det er derfor den er slik. Jeg syntes også at det var rart i starten, men er vant til det nå. Merket at lillegutt sov veldig godt i den, så da var jo alt bra :)

Ja, har den. Den er ergonomisk, og det er derfor den er slik. Jeg syntes også at det var rart i starten, men er vant til det nå. Merket at lillegutt sov veldig godt i den, så da var jo alt bra :)
Takk for svar:-)

Teit spørsmål, men den kan ikke være ergonomisk når babyen ligger med bena oppover og knekk i hoften? Ble bare veldig usikker..
Og legger du den helt ned når din skal sove?

Siste først; jeg legger den på det nederste av de 3. Altså for å klargjøre, ikke på den under det, for der står det "folding only".

Tror ikke jeg helt ser for meg hvordan babyen din sitter, men min har rumpa litt lavere enn beina. Dette med knekk i hofta vet jeg ikke, kan babyen din være litt liten for sittedelen enda? Jeg bytta når min var 5,5-6 mnd. Da husker jeg at jeg tenkte at han satt litt rart, og bytta derfor litt mellom bag og sittedel. Men som sagt virket det som om han hadde det veldig fint, så jeg slappet av med det.

Takk for svar:-)

Teit spørsmål, men den kan ikke være ergonomisk når babyen ligger med bena oppover og knekk i hoften? Ble bare veldig usikker..
Og legger du den helt ned når din skal sove?

Sånn så det ut:
e129e585b7ed2bbc1259c1f5b3974c40.jpg

Sånn så det ut:
e129e585b7ed2bbc1259c1f5b3974c40.jpg
Tusen takk for forklaring og ikke minst for bilde!

Mannen nevnte det samme nå (litt liten til sittedelen), men er jo litt over 6 måneder nå. Kan jeg spørre hvor gammel din er på bildet? Ser også at du har fjernet den stroppen som er i midten..? Hva er den blå tingen babyen din ligger på?

Kan ikke huske "folding"-alternativet, men skal ta en titt på den i morgen.

Jeg merker bare at det ikke er så stas å ligge i bagdelen fordi man ikke ser så mye annet enn sin mamma og eventuelt himmelen... Men den kan kanskje brukes i noen uker til før den blir for liten i lengden.

Der var han 5,5 mnd. Lang for alderen! [emoji4] det er en inovi sittepute (large). Tok den ut og byttet i en mindre, for syntes den tok for stor plass for han. Kanskje en ide for en mindre baby?

Stroppen ligger under. Bruker den ikke, bare selene.

Der var han 5,5 mnd. Lang for alderen! [emoji4] det er en inovi sittepute (large). Tok den ut og byttet i en mindre, for syntes den tok for stor plass for han. Kanskje en ide for en mindre baby?

Så smart! Tenkte å prøve Voksi-posen i sittedelen i tilfelle det ser litt bedre ut. Hvis ikke så går det an å vurdere en slik sittepute!:-) Skal også få lagt den stroppen ned/under.

Glemte å takke for hjelpen!

Tusen takk for hjelpen:-)

Back
Topp