Emmaljunga super viking?

Jeg også er veldig interessert i denne! Står mellom den og Edge duo combi :) liker best super vikingen, men er litt i stuss på om bagdelen vil bli litt liten med tanke på at det blir et vinterbarn? Elsker sportsdelen til vikingen! Noen andre med tanker/erfaringer rundt dette?

Last edited:
Ja det er litt bag delen jeg har stussa litt på, men for min del tror jeg at om baby kommer i januar etter termin, så blir det ikke ut på de kaldeste dagene. Så kommer våren relativt raskt. Hadde tenkt ennå mer på vinteren om jeg hadde fått i oktober/november :) her på Sunnmøre har vi ikke hatt de aller kaldeste vintrene heller :)

Johoo da ble det handlet emmaljunga superviking fant den siste 2016 modellen på babycomfort i Molde i dag, på 20% :) ble kun understell og bagdel foreløpig, men den var deilig og passe med vinterpose nedi, og vekten er absolutt håndterbar. Skal også skaffe et adapter til maxicosi baby bilstolen så kan den brukes på småturer også

Så skummelt å kjøpe allerede men greit når det var tilbud tenker jeg... Off, det var ho som skulle vente!! Jaja

Jeg også er veldig interessert i denne! Står mellom den og Edge duo combi :) liker best super vikingen, men er litt i stuss på om bagdelen vil bli litt liten med tanke på at det blir et vinterbarn? Elsker sportsdelen til vikingen! Noen andre med tanker/erfaringer rundt dette?
Fikk beskjed forresten ang at det skulle gå greit med vinterpose i bagen :)

Jeg har fått barn både i september å i januar! Og det er viktigst med stor bagdel når du får barn på høsten :) da skal de jo ligge i den utover vinteren. Hadde emmaljunga Edge duo til januar jenta å en TFK til september gutten. Bagdelen på tfk'en måtte byttes ut i februar Pga liten plass..å d var litt dumt. Jenta fill ligge i bagen til juli :) å da er det jo sommer ;)

Jeg har fått barn både i september å i januar! Og det er viktigst med stor bagdel når du får barn på høsten :) da skal de jo ligge i den utover vinteren. Hadde emmaljunga Edge duo til januar jenta å en TFK til september gutten. Bagdelen på tfk'en måtte byttes ut i februar Pga liten plass..å d var litt dumt. Jenta fill ligge i bagen til juli :) å da er det jo sommer ;)

Ja det er jo sant det :-) vi får kikke litt på den i butikk før vi bestemmer oss, men syns den ser veldig grei ut :-)

Back
Topp