Emmaljunga super viking

Ønskenrto

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Er det noen som har erfaring med emmaljunga super viking? Har bestemt meg for å kjøpe en vogn med svingbare hjul foran, mens syns hjulene ser så små ut på mange vogner. På super viking ser de litt større ut, ihvertfall i forhold til emmaljunga nitro. Noen som har prøvd den på snø? :)

Super viking er vel mer åpen og lik bugaboo tror jeg.
Anbefaler super nitro hvis du vil ha større hjul:)

Tror ikke det, men vet ikke. Super nitro har iallefall ganske så store hjul.
Forskjellen er at jeg liker vogndelen til nitro bedre enn viking, da det er den gamle gode typen. Viking er mer åpen og mer lik bugaboo i vogndelen som sagt

Er det noen som har erfaring med emmaljunga super viking? Har bestemt meg for å kjøpe en vogn med svingbare hjul foran, mens syns hjulene ser så små ut på mange vogner. På super viking ser de litt større ut, ihvertfall i forhold til emmaljunga nitro. Noen som har prøvd den på snø? :)

Sniker: Har Emmaljung Super Nitro og er kjempe fornøyd! Fantastisk understell ;)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Takk for svar! Søkt litt rundt på nettet nå og ser ut som om hjulene på super vikinh og super nitro er rundt samme størrelsen :) jeg liker bedre sportvogndelen på viking, den ser litt renere og ikke så "klumpete" som noen av de andre. Må innom en butikk og kikke litt på begge :) når jeg har sagt til alle at jeg er gravid vel og merke :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har kjøpt easy walker qtro, den har litt større hjul foran. De kan og festes, det er en fordel på snøføre etterhvert:)

Jente født 02.06.10
App taster :)

Back
Topp