Emmaljunga Super Viking Outdoor

marno95

Betatt av forumet
Noen som har erfaringer med denne, hvordan er den å få med seg alene?
Trenger er ROBUST vogn som tåler, is, snø, grusveier, jorder, gjørme og stier, og har sett veeeeeldig på denne :p

har forsåvidt stor nok bil, men hvordan er den i vekt/håndterbarhet å få med seg på egenhånd?

Andre smarte erfaringer med denne vognen?

Jeg har ikke akkurat denne vognen selv, men ser at det er MANGE som har den når jeg triller tur i lysløypa her vi bor. :) Tror den vil egne seg godt til formålet ditt! Du kan også vurdere Britax Go Big 2 eller Stokke Trailz, de er i samme "kategori".

Jeg har den, og er veldig fornøyd! Triller godt på alle terreng, og holder seg stabil og fin. Kan låse fremhjulene om en skal gå på snø. Det aller beste på snø er vel forsåvidt faste hjul, men jeg synes denne fungerer greit til det. Ellers er det passe demping for baby synes jeg. Eneste jeg kunne ha vurdert om jeg skulle ha kjøpt på nytt er super nitro, lurer på om den kan være litt lettere. Men den kan ikke bli søskenvogn da.

Jeg har den, og er veldig fornøyd! Triller godt på alle terreng, og holder seg stabil og fin. Kan låse fremhjulene om en skal gå på snø. Det aller beste på snø er vel forsåvidt faste hjul, men jeg synes denne fungerer greit til det. Ellers er det passe demping for baby synes jeg. Eneste jeg kunne ha vurdert om jeg skulle ha kjøpt på nytt er super nitro, lurer på om den kan være litt lettere. Men den kan ikke bli søskenvogn da.

Jeg har supervinking og er så strååålende fornøyd! ( har longe modellen faktisk for kjøpte den på en butikk som skulle legge ned så var neste de hadde inne, vuderte å kjøpe outdor hjul til den men har gått greit uten)

Bor ganske landlig til så eneste alternativene til trille områder er humpete traktor veier, grusveier og jorde/marker. Har ingen problem å komme seg frem med denne, var litt tungt når jeg prøvde å trille over et jorde som var Tykkt med snø på , kanskje 15 cm eller noe sånt, men vi kom oss frem!

Fantastisk demping, de svingbare hjule funker bedre enn låste i enkelte terrenger, og ved behov låser jeg hjulene.

Har en liten personbil og får akuratt plass til vognen bak. ( uten å ta av hjul etc)

Klarer veldig greit å håndtere den alene.

Den er heller ikke så stor å uhåndterlig, og dermed har den funket greit å bruke på kjøpesenter også. Men på sikt kjøper vi nok en reisetrille som kan brukes til det formålet;-)

Har også denne, med outdoor hjul, og er superfornøyd! God på alt underlag, og veldig god å styre/trille sammenlignet med alle andre vogner jeg har prøvd. Syns f.eks bugaboo er superstiv og hard i forhold.
Syns det å slå sammen og pakke med ble greit med litt øvelse.

Har kun lest positivt om dem! Bestilte den selv på kjopbarnevogn.no denne uken, fant den ikke noen annen plass siden dem skal ut av produksjon

Back
Topp