Emmaljunga Smart Duo eller Emmaljunga Edge Duo??

Rafi

Glad i forumet
Har vært å sett på vogn, og det er vel de to som falt best i smak. Er det noen som har erfaring med disse to?? Smart Duo var jo 2000 kr billigere enn Edge. Og jeg skjønnte på butikkdamen at det var ingen store forskjeller annet enn bunnen i vogna, og litt sånn små ting. Husker ikke alt hun sa nå [;)]

Tar i mot tips og råd [:)]

Definitivt edge duo etter alt jeg har hørt!

Har hørt at smarten er "kjip" og at kalesjen er helt teit på sportsdelen.

Men tror noen som kan mere om disse to skal uttale seg om dette![8D]

Har du sett på mondialen? Den har jeg lyst på[:D]

Eg synst edgen er finest!

Selv hadde eg smart duo sist gang[:)] veldig fornøgd, men eg synst understellet ser litt simpelt ut, så eg kjøpte nye dekk, sånn som edgen har....da ble den veldig fin[:D] 

Mollå sier det er problemer med kalesjen på smarten! Det kan eg ikkje sei eg hadde! eg kjøpte vogna brukt, og eg hadde ingen problemer med den!

Men sånn alt i alt, så tenk på hva du skal bruke vogna til[:)] Så finner du nok den som passer deg best!

Mondial så veldig fin ut også! Men fikk ikke med prisen på den i forhold til de andre...vet du hva den koster Mollå?

Klarer liksom ikke å se de helt store forskjellene jeg da på Smart, Edge og Duo annet enn utseende.

Min samboer klarte å si at det var ikke så nøye for han. Er sikkert noen som har en vogn stående vi kan låne [;)] Jeg bare så dumt på han....hehe....

Smart Duo er en "light" versjon av Edge Duo, så spørs helt hvilke krav du stiller til en vogn, men jeg ville absolutt ha betalt litt mer for de små ekstra finessene Edgen har [:)] Dessuten koster det jo litt med tilleggsutstyr som ikke følger med Smarten, som myggnett, regntrekk osv.

ORIGINAL: Rafi

Mondial så veldig fin ut også! Men fikk ikke med prisen på den i forhold til de andre...vet du hva den koster Mollå?

Klarer liksom ikke å se de helt store forskjellene jeg da på Smart, Edge og Duo annet enn utseende.

Min samboer klarte å si at det var ikke så nøye for han. Er sikkert noen som har en vogn stående vi kan låne [;)] Jeg bare så dumt på han....hehe....

Sniker frå januar 2011 [:)] Prisen på Mondial er akkurat den samme som på Edge. Det er egentlig samme vogna, kun forskjell på utseende.

Back
Topp