emmaljunga scooter

Jeg har Emmaljunga Nitro City som er ganske lik...
Noe spesielt du lurer på? :)

Hvis ikke vet jeg at Glædemæmasse har litt erfaring med Scootervogna, selv om det ikke er den hun bruker til vanlig :)

Jeg har Emmaljunga Nitro City som er ganske lik...
Noe spesielt du lurer på? :)

Hvis ikke vet jeg at Glædemæmasse har litt erfaring med Scootervogna, selv om det ikke er den hun bruker til vanlig :)

veit egentlig ikke hva je lurer på :p hadde lyst på den, men så fant je ut at den var så smal, så da er den liksom ikke egnet som sovevogn... og da lurer je nå på om je orker å bruke såpass med penger på ei vogn...

Kan jo dra med meg duoen hvis je skal ha ei god vogn å gå med liksom....

men nå som je liksom har funnet ut at je ikke skulle ha ei slik vogn vart je jammen tilbudt ei nesten ny av dama til søskenbarnet til gubben... :p og da vart je jo i tvil at da :p

Jeg bruker ikke Nitro'n som sovevogn, men det er først og fremst fordi jeg bor i 3. etasje i blokk og har ikke lyst å sette lillegutt sovende utenfor her, når jeg er så langt unna.

Men han har sovet ute i den noen ganger og det har gått bra :)
Vet ikke hvor smal nitro'n er i forhold til Scooter'n da men..

Jeg har vurdert å kjøpe scooter s. Men har ikke erfaring med den. Har ei venninne som har hatt to stk, og er superduper fornøyd med den! Sier det er den beste sports/reisetrilla hun noen gang har prøvd. Og det er ei som har hatt 11 vogner til sønnen på snart 2 år ;)

Sendt fra min Samsung

Jeg har vurdert å kjøpe scooter s. Men har ikke erfaring med den. Har ei venninne som har hatt to stk, og er superduper fornøyd med den! Sier det er den beste sports/reisetrilla hun noen gang har prøvd. Og det er ei som har hatt 11 vogner til sønnen på snart 2 år ;)

Sendt fra min Samsung

hmmm det hørtes da veldig positivt ut, kjøpte ei 3 hjuls vogn je hadde tenkt å bruke som slik vogn je, men etter å ha prøvd den litt tvile je på at je kjem til å bli fornøyd med den... kanskje je rett og slett på sjå på denne lell da..
Hu bor jo rett ved butikken je pleier å handle på, så je får dra innom å sjå :) skal jo bruke disse vognene ei god stund da :p

Vi har den og storesøster har hatt den som sovevogn i bhg fra 2-2,5 år. Vi bruker nesten ikke vogna, skjønner ikke at så mange er fornøyd med den.... Fotbrettet er så kort, så bena faller ned og henger utenfor, hjulene er hard plast og et mareritt å trille... Har ikke noe annet positivt å si om den annet enn at jeg liker utseendet :) Du kan kjøpe vår :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi har den og storesøster har hatt den som sovevogn i bhg fra 2-2,5 år. Vi bruker nesten ikke vogna, skjønner ikke at så mange er fornøyd med den.... Fotbrettet er så kort, så bena faller ned og henger utenfor, hjulene er hard plast og et mareritt å trille... Har ikke noe annet positivt å si om den annet enn at jeg liker utseendet :) Du kan kjøpe vår :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

så de er i hardplast ja, syns je har sett det på bildet... da blir den ikke aktuell, for je vil ha skikkelige hjul :) takker for infoen

Ingen erfaringer her heller desverre ;)

Back
Topp