Emmaljunga scooter

sept2010

Betatt av forumet
Hvor mye ville du gitt for ei godt brukt emmaljuga scooter med fottrekk?

Den har vært brukt som sove vogn i bhg. den er 4 år gammel.

Noen som vet nypris på denne for 4 år siden..

500-1000?

Den koster 2900kr ny nå inkl fottrekk for en 2011 modell. Hva fullpris var for 4år siden betyr jo lite, når man må ut med 3000 nå for en ny. 

grunnen til at jeg lurer på om noen vet hva den koste for 4 år siden er at jeg vet at den koster ca 3000 i dag.'

å selger i dette tilfelle oppgir å ha gitt 5500 på tilbud for den for 4 år siden

sept2010 skrev:
grunnen til at jeg lurer på om noen vet hva den koste for 4 år siden er at jeg vet at den koster ca 3000 i dag.'

å selger i dette tilfelle oppgir å ha gitt 5500 på tilbud for den for 4 år siden

Om den var på tilbud for 4 år siden, hadde den IKKE kostet 5500.. Da er det ikke en scooter isåfall.
OG Emmaljunga har stort sett kun salg på fjorårs modeller og da til 20% rabatt på max(Ikke alltid, men så og si)

Sikker på at det er en scooter? (ikke alle på finn som vet hva de selger alltid)

Spiller vel ingen rolle hva ting kosta før uansett.... man må jo gå ut i fra dagens verdi vel?. Jeg hadde ikke betalt enn 5-700 for en godt brukt vogn. Kanskje opptil 1000 om det er en spesialedition og pent brukt.

5500kr for ei scooter for 4år siden? No way. Ikke engang city crossen kostet det for 4år siden.
Jeg har hatt ei scooter 2008modell og betalt 2500kr for den med fotpose.

Hadde ikke gitt mer enn 800-1000kr for ei så gammel vogn. Enkelte som selger inne på Finn tror jo dem sitter på gull og tar helt vannvittige priser.

Den forrige scooter modellen er desverre ikke mye verdt nå etter at Emmaljunga kom ut med den nye og forbedra utgaven.

Det er en scooter. Har fått bekreftet at det er det.

sept2010 skrev:

Det er i allefall PUR LØGN!!!

Back
Topp