Emmaljunga Scooter.

Hylei

Elsker forumet
Hva betalte du for din Emmaljunga Scooter? Årstall/modell? Hvilket tilbehør? Og er du fornøyd? [:)]

Jeg betalte 3490,- for den blåe med fottrekk.

Jeg betalte 4040 kr for fargen Pro Bordeaux ink fotpose å stelleveske. Har ikke fått den enda, den kommer ca uke 9 [:)]

ORIGINAL: Minsa*

Jeg betalte 4040 kr for fargen Pro Bordeaux ink fotpose å stelleveske. Har ikke fått den enda, den kommer ca uke 9 [:)]

Hvilken stelleveske? [8D]

ORIGINAL: brownie*

jeg betalte 2745 for vogn og 500 for fottrekk nytt i 2009..helt svart[:)]

Ser ut som de ligger på omtrent det samme enda, men på butikken her sa de at svart, beige, grå var standard farger, så derfor ble de andre fargene igjen dyrere... Merkelig nok :p

ORIGINAL: Hylei

sport, samme farge som vognen. Tror d var 750 for stellevesken

sport, samme farge som vognen. Tror d var 750 for stellevesken

Da fikk du jo et bra kupp [:)]

i 2009, ny helt sort vogn, 2499 for vogna og 499 for fottrekket

kjøpte på finn i går i fargen bordeoux, det er 2010 modell, brukt max 10 ganger.med fottrekk og betalte 2000 for den

vi betalte vel ca 2500 kr uten fotrekk på Kattis babyshop i Strømstad. Den kjøpte vi våren 2009. Ikke noe tilbehør og den er svart og blå. Jeg er fornøyd med vogna men liker den ikke på vinterstid. Hvis det er mye snø så er det vanskelig å komme igjennom snøhauger osv. Og hjulene er glatte. Men utenom vinterstid så er jeg veldig fornøyd. På min så er det liten kurv under som er ett minus for meg. Men har sett at de har blitt større på de nyere modellene.

Dytter

Vant en 2010 modell svart før jul. Den står i esken sin enda og jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skal selge den eller beholde den. Har jo city crossen...Og den kan kjøres begge veier. Sammenslått er det faktisk ikke veldig mye i forskjell...åhhh klarer ikke bestemme meg. Er litt sånn egoistisk at jeg synes det er koselig å ha han mot meg når jeg triller turer jeg[8D]. Dumt scooteren ikke har vendbart styre[;)]
Bare å komme med råd om hva dere ville gjort...he he!!

ORIGINAL: mammaFisk

Vant en 2010 modell svart før jul. Den står i esken sin enda og jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skal selge den eller beholde den. Har jo city crossen...Og den kan kjøres begge veier. Sammenslått er det faktisk ikke veldig mye i forskjell...åhhh klarer ikke bestemme meg. Er litt sånn egoistisk at jeg synes det er koselig å ha han mot meg når jeg triller turer jeg[8D]. Dumt scooteren ikke har vendbart styre[;)]
Bare å komme med råd om hva dere ville gjort...he he!!

Ville nok ha solgt den eller hatt den om man planla flere barn, greit med to vogner da [:)]

Edit: Eller bruke en av de som barnehagevogn :)

Jeg har en snart 4år gammel gammel vogn, og den ser fremdeles spiller ny ut :) Så de er nok veldig holdbare :)

Men jeg lurer på om det finnes regn trekk til emmaljunga scooter? Jeg fikk det ikke med når jeg kjøpte vogna brukt.

ORIGINAL: Idipop

Jeg har en snart 4år gammel gammel vogn, og den ser fremdeles spiller ny ut :) Så de er nok veldig holdbare :)

Men jeg lurer på om det finnes regn trekk til emmaljunga scooter? Jeg fikk det ikke med når jeg kjøpte vogna brukt.

Jepp, det finnes [:)] Så det på en nettside igår bl.a også selger de det nok der de selger vogner i byen ellerno [8D]

Edit: http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=112&produkt_nr=Scooter%20regntr&babykos=9106306039c6ef4c6a18e32fa7dae5d2

ja, det finnes

tusen takk :)

Jepp, det finnes [:)] Så det på en nettside igår bl.a også selger de det nok der de selger vogner i byen ellerno [8D]

Edit: http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=112&produkt_nr=Scooter%20regntr&babykos=9106306039c6ef4c6a18e32fa7dae5d2

*dytt*

Har planer om aa kjop ei no i denne uka.. Da bi da den som heit pp black red, den kosta 3490kr med fottrekk og regntrekk[;)]Stelleveske hadd de ikke inne i samme som vogna, men e har ei anna svart emmaljunga saa e kan bruk den... De sa paa butikken at prisan kom t aa gaa opp den 1.mars, emmaljunga som har veiledende priser... E daakk som har kjopt denne vogna fornoyd[;)]

Back
Topp